SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Goedemiddag avondquote:
De tijd dat ik nog muzikale ontdekkingen doe via de Top 2000 ligt helaas al n paar jaar achter me. Maar soms wel dat nummers weer heel lekker binnenkomen. Bat Out of Hell en Barracuda bijv.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:25 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand nog nieuwe muzikale ontdekkingen gedaan?
Voor mij is de Top 2000 soms het eerste moment dat ik met de hits van het afgelopen jaar in aanraking kom. Ik heb niet het idee dat ik in 2025 veel heb gemist aan Bente, Olivia Dean en Alex Warren![]()
Ik zat in de auto toen All Too Well werd gedraaid en heb er eens goed naar kunnen luisteren, tekst and all.
Dat kwartje begint nu te vallen
Snap ik. Daarom nu even Cream aangezet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog muzikale ontdekkingen doe via de Top 2000 ligt helaas al n paar jaar achter me. Maar soms wel dat nummers weer heel lekker binnenkomen. Bat Out of Hell en Barracuda bijv.
niks mis met een beetje cream op 1 januariquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Snap ik. Daarom nu even Cream aangezet.
In tegenstelling tot eerdere jaren eigenlijk heel weinig. Alleen Olivia Dean, ik hoorde Man I Need al een keer eerder en vond het toen geweldig, maar was het alweer vergeten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:25 schreef PippenScottie het volgende:
Voor mij is de Top 2000 soms het eerste moment dat ik met de hits van het afgelopen jaar in aanraking kom. Ik heb niet het idee dat ik in 2025 veel heb gemist aan Bente, Olivia Dean en Alex Warren![]()
Ik zat in de auto toen All Too Well werd gedraaid en heb er eens goed naar kunnen luisteren, tekst and all.
Dat kwartje begint nu te vallen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:12 schreef Isorden het volgende:
Hierbij de score voor de hele week
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2025" van 25-12-2025 t/m 31-12-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 4385 Dagoduck
02 3490 Gretzl
03 3415 Mexicanobakker
04 3393 Isorden
05 2653 alopio
06 2591 peaceman
07 2367 MTheBassman
08 2032 essnhills
09 2027 Scorpion_17
10 1904 RedefineValt me nog mee ruim 500 posts ondanks de Kerstdagen, Oudjaarsdag en verder vrijwel alle dagen aan het werk was. Hopelijk kan ik de Top 2000 het komende jaar wat meer volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook meteen de heatmap.19-20 op 28 december was het meest vreselijke uur en het voorlaatste uur was het beste. Dat laatste is voor mij vrij logisch, Metallica was het minst en dat is nog minimaal een zeer acceptabele plaat. Het geinige is dat dat uur van 19-20 in minuten helemaal niet zo verkeerd was met 12 minuten Porcupine Tree en 7 minuten Focus, maar met daarnaast slechts een acceptabele GnR en een mindere ABBA/Aerosmith en een ruime aanwezigheid voor het handboek van de singer-songwriter komt ie hier toch slecht uit. Hier zie ik ook wat ik zelf al constateerde: De nacht van 26 en 29 december waren onthutsend zwak, de nacht van 30 december was geweldig.
Opvallend is ook het uitmuntende uur laat op 26 december, voor zo'n dag springt die er e echt uit. En de nummers die laag staan, zoals het uitgekauwde Band Aid en het traag op gang komende Local Hero, zijn misschien wat laag ingeschaald. Een uitstekend uur.
Hoe lager het getal, hoe beter het uur (gebaseerd op mijn eigen rangschikking)quote:
Ik ben verassend fris vandaag ondanks de nodige consumptie van alcoholische dranken gisteren en ik uiteindelijk pas om 04:30 op bed lagquote:
Lag er om kwart over 5 in. Nu lekker uitbrakken met dartsquote:
Vooral de realisatie dat sommige stokoude, reeds bekende nummers (o.a. A different corner, Blackbird) heel wat beter binnen kwamen dan ik dacht.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:25 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |