Zo rol ik, nog even rechts inhalen als iedereen een beetje rustig voort kabbeltquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:14 schreef Isorden het volgende:
@:Essnhills op de valreep toch nog van Radar Love naar Avond gegaan
Het voelt wel alsof ik 5 kilometer heb hardgelopen net toen ik naar beneden ging.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Handjes wie er al 5 kilometer heeft hardgelopen
Aangenaam, ik ben avondquote:
Haha ik heb je ingehaaldquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben beleid, groetjes Marjolein Faber
Absoluutquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het voelt wel alsof ik 5 kilometer heb hardgelopen net toen ik naar beneden ging.
Telt dat ook?
Ja verrassend welquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:51 schreef Strani het volgende:
Goh ja het is toch iets rustiger hier nu
Die stond niet op 35 hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef camilero het volgende:
Volgens mij eindig ik al jaren zo rond de 35. Geen topper, stabiele middenmoter. Story of my life
Woehoequote:
Moet je hier volgende week eens kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:51 schreef Strani het volgende:
Goh ja het is toch iets rustiger hier nu
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond niet op 35 hoor.
Niet slecht, ben zelf Dancing Queen.quote:
Heeft iemand zin in een projectje voor 2026?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je hier volgende week eens kijken.
Marco is de schuld van alles. Dus terecht klachtquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:37 schreef Tussle266 het volgende:
Bart heeft vanmorgen Space Cowboy erdoorheen gejaagd. Stond helemaal niet in de lijst, dus dat klopt niet met het concept van de afterparty. Dus even teruggeluisterd of het een KKD'tje was. Wordt niet helemaal duidelijk. Maar ik wil graag toch even op deze plek Marco de schuld ervan geven.
Ruim minder mensen hebben er op gestemd.quote:
Ja dat zal welquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja vreemd. Niet zo'n leuk uurtje dan zeker?
Ah dat verklaart een hoop danquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zal wel
Uurtje met SeF, Marco en Kensington denk ik
Jij ook Puzzzquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:31 schreef Puzzie het volgende:
Nog de beste wensen allemaal , ik heb weer een leuke week met jullie gehad![]()
Tot de volgende editie!!
Jij ook!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:31 schreef Puzzie het volgende:
Nog de beste wensen allemaal , ik heb weer een leuke week met jullie gehad![]()
Tot de volgende editie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |