Een van de gitaristen van de Eagles heet Joe Walshquote:
Thanks voor alle mooie gifjes, grappen en Posts. En een fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 23:30 schreef Isorden het volgende:
Zo, langzaam de PDF opbergen, gifjes sites afsluiten. Imgur weer dicht voor dit jaar.
Iedereen die hier nog is een hele fijne jaarwisseling, en maak er een mooi 2026 van.
Ik ga zo langzaam naar beneden voor de champagne, zie jullie aan de andere kant van de klok
Joe Walsh is gitarist bij Eagles, die hoorde je net spelenquote:
Normaal gesproken lag ik al in bedquote:Op woensdag 31 december 2025 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alleen zijn wordt steeds hipper.
Discussies over het ESF heb ik zelden in onze SC gezienquote:Op woensdag 31 december 2025 23:47 schreef Strani het volgende:
Volgens jaarlijkse traditie wil ik op de valreep nog even de ESF-SC pluggen. Een kleine maar fijne SC met een goede sfeer en het gaat er slechts zelden over het ESF
Morgen kom ik terug naar de kudde.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:47 schreef Strani het volgende:
Volgens jaarlijkse traditie wil ik op de valreep nog even de ESF-SC pluggen. Een kleine maar fijne SC met een goede sfeer en het gaat er slechts zelden over het ESF
Er valt ook weinig te vertellen als we niet meedoen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:47 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een van de gitaristen van de Eagles heet Joe Walsh
Ja klopt. Ik miste de “h” in je post.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Joe Walsh is gitarist bij Eagles, die hoorde je net spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |