quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef maily het volgende:
[..]
Jij ook! En veel geduld gewenst tot je mooie ontmoeting later dit jaar![]()
quote:
ik laat anderen hun geld verbrandenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:24 schreef Doc-holliday het volgende:
Beste wensen iedereenen heeft iedereen alle vingers nog?
Hier is 900 euro de lucht ingegaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik laat anderen hun geld verbranden
Ja, aan het vele geknal te horen ging hier ook flink wat geld de lucht in. Sommigen hadden echt mooi vuurwerk wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is 900 euro de lucht ingegaan
Ja we hadden ook mooie pottenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, aan het vele geknal te horen ging hier ook flink wat geld de lucht in. Sommigen hadden echt mooi vuurwerk wel.
Iddquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Even weer opwarmen.... Net dus bijna anderhalf uur buiten gestaan, kletsen met alle buren en vuurwerk kijken. Maar dan word je wel koud.
van jezelf?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is 900 euro de lucht ingegaan
Nee familiequote:
Overal ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier ging ook dat NL-Alert af over de extreme drukte bij het noodnummer... Je zag iedereen tegelijk naar zijn/haar mobiel grijpen om te kijken wat er gaande was. Ik dacht eerst een waarschuwing voor brand in de buurt ofzo.
Gelukkig nieuwjaar!!!quote:
De ontkerkelijking van Nederland zet door.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan de beelden te zien blijft daar niets van over.
Dat was daar niet op. Heb die post geeditquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:19 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch prima? Waarom?
Ninjaquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was daar niet op. Heb die post geedit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |