quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef maily het volgende:
[..]
Jij ook! En veel geduld gewenst tot je mooie ontmoeting later dit jaar![]()
quote:
ik laat anderen hun geld verbrandenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:24 schreef Doc-holliday het volgende:
Beste wensen iedereenen heeft iedereen alle vingers nog?
Hier is 900 euro de lucht ingegaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik laat anderen hun geld verbranden
Ja, aan het vele geknal te horen ging hier ook flink wat geld de lucht in. Sommigen hadden echt mooi vuurwerk wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is 900 euro de lucht ingegaan
Ja we hadden ook mooie pottenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, aan het vele geknal te horen ging hier ook flink wat geld de lucht in. Sommigen hadden echt mooi vuurwerk wel.
Iddquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Even weer opwarmen.... Net dus bijna anderhalf uur buiten gestaan, kletsen met alle buren en vuurwerk kijken. Maar dan word je wel koud.
van jezelf?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is 900 euro de lucht ingegaan
Nee familiequote:
Overal ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier ging ook dat NL-Alert af over de extreme drukte bij het noodnummer... Je zag iedereen tegelijk naar zijn/haar mobiel grijpen om te kijken wat er gaande was. Ik dacht eerst een waarschuwing voor brand in de buurt ofzo.
Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar, moemoe.quote:
Gelukkig nieuwjaar!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |