* greysbones duwt er een oliebol inquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
zin om wat in mn smoel te schuiven
Zo dan. Misschien wil hij iets andersquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones duwt er een oliebol in
Ik zei al tegen de buren: "Wat een herrie! Het zou verboden moeten worden!"quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
Politie gebeld vanwege geluidsoverlast
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
ja wtf, ik kreeg deze NL-alert net na mijn grap over de politie bellen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
ALARM! ALARM! SLA ALLEEN ALARM ALS HET SERIEUS IS! EINDE ALARM!!!
Ach vanaf nu zullen ze het volstrekt rustig hebben nu het vermaledijde vuurwerk verboden wordt!quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
maar serieus, het was altijd al druk bij de hulpdiensten tijdens O&N, waarom nu wel een NL-Alert
ben al benieuwd naar volgend O&Nquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach vanaf nu zullen ze het volstrekt rustig hebben nu het vermaledijde vuurwerk verboden wordt!
De gehele burgerbevolking ligt dan uiteraard netjes al om 11.00 op één oor aangezien er verder geen kut te beleven valt!quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben al benieuwd naar volgend O&N
Dank je. Voor jou en de jouwen ook. Ook al is het soms moeilijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef StevenHyde het volgende:
Geliefde dtsers. Een voorspoedig 2026 en dat het met jullie en jullie naasten goed mag gaan
Heel lief dankjewelquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:43 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je. Voor jou en de jouwen ook. Ook al is het soms moeilijk.![]()
![]()
O en veel tafelvoetbal en Bastogne en waterfietsen natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |