Gelukkig. Daar moet Herman Finkersquote:Op woensdag 31 december 2025 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
Jammer dat Herman Finkers volgens Google maar 1 Oudejaarsconferentie heeft gedaan
Zure rechtse jankerd gespotquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:36 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dit jaar wel zéér slecht. De slechtste aller tijden. Zelfs Claudia de B. was leuker.
Amen. Staan ze toch bekend om. Zuur op rechts en alles affikken wat dat betreft, en alles van links is goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef Kottnauer het volgende:
Peter Pannekoek heeft weinig inhoud. Wel de linkse stokpaardjes berijden en dezelfde domlinkse denkfouten maken. Zwak optreden.
Niet gekeken dus je kan er niet over oordelenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amen. Staan ze toch bekend om. Zuur op rechts en alles affikken wat dat betreft, en alles van links is goed.
Aggossiequote:Op donderdag 1 januari 2026 01:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amen. Staan ze toch bekend om. Zuur op rechts en alles affikken wat dat betreft, en alles van links is goed.
Je kunt het uittekenen, het script voor dit soort 'cabaret' ligt al klaar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet gekeken dus je kan er niet over oordelen
ik mis wel liedjes en/of een gedicht, iets afwisselends. Een rustpunt zo u wil. Dolf Jansen doet dit nog wel. Sjaak Bral moet ik nog terugkijken maar die deed dat ook altijd in zijn conferences.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:36 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dit jaar wel zéér slecht. De slechtste aller tijden. Zelfs Claudia de B. was leuker.
Dan zal rechts het er ook wel naar gemaakt hebben hèquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je kunt het uittekenen, het script voor dit soort 'cabaret' ligt al klaar.
Ja. Vooral Marjolein Fabelquote:
Dat was wel echt van de leukste oudejaarsconferences sinds tijden. Daarna is er nog niet één geweest die qua niveau ook maar in de buurt kwam.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Gelukkig. Daar moet Herman Finkersz'n vingers niet aan branden, droge Twentse humor en gevatte grappen over het afgelopen jaar is geen goede combi.
Ik zie het vakmanschap ook niet. Hij schreeuwt zo vanaf minuut één. Zo bouw je geen voorstelling opquote:Op woensdag 31 december 2025 22:53 schreef Bart2002 het volgende:
Ik vind hem gewoon onleuk. Ik zie wel het vakmanschap maar kan er niet mee lachen.
Uitgezonden door de Vara en uiteraard lang niet politiek correct genoeg. Herman hoefde niet weer te komen en hij maakt tegenwoordig al helemaal geen kans meer.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer dat Herman Finkersvolgens Google maar 1 Oudejaarsconferentie heeft gedaan
Stoplicht op rood, stoplicht op groen, in Almelo is altijd wat te doen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer dat Herman Finkersvolgens Google maar 1 Oudejaarsconferentie heeft gedaan
Same here.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:30 schreef Regilio_ het volgende:
Paar keer om moeten glimlachen maar that's it. Kwartier voor tijd afgezet toen ie weer hysterisch zo'n moralistische monoloog ophing wat veeeel te lang duurde.
Mee eens. Hij heeft heel veel geldingsdrang, zal wel komen door zijn geringe lengte, maar ik vond zijn geschreeuw snel irritant worden. Had ik ook al met een andere voorstelling van hem.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het vakmanschap ook niet. Hij schreeuwt zo vanaf minuut één. Zo bouw je geen voorstelling op
Omdat dat zijn echte naam is?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:17 schreef Ansa het volgende:
Waarom zou je jezelf Peter Pannekoek noemen
Waarom zou hij?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:39 schreef Ansa het volgende:
Iemand heet serieus zo van zijn achternaam en verandert dat niet?
Dat heeft hij dan overeen met jou.quote:
Dat deed hij gisteren nog zelfsquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan overeen met jou.
En als je gekeken zou hebben zou je kunnen weten dat hij ook geregeld zelf grappen maakt over zijn achternaam.
Ik kijk niet naar mainstream "humor"quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan overeen met jou.
En als je gekeken zou hebben zou je kunnen weten dat hij ook geregeld zelf grappen maakt over zijn achternaam.
Een zuurpruim als jij lijkt me ook lastig aan het lachen te brengenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar mainstream "humor"
Geef mij maar zwarte humor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een zuurpruim als jij lijkt me ook lastig aan het lachen te brengen
Jandino Asporaat...quote:
Hij zei humorquote:
Dat zit per definitie niet in een oudejaarsconference.quote:
Dan heb je zijn oudejaarsconference duidelijk niet gezien.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Gelukkig. Daar moet Herman Finkersz'n vingers niet aan branden, droge Twentse humor en gevatte grappen over het afgelopen jaar is geen goede combi.
Jawel, de eerste helft.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je zijn oudejaarsconference duidelijk niet gezien.
Buitenaards goed
Ja, dat was ook weer heel goedkoop. Minderwaardige “humor” over andermans rug.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:08 schreef golfer het volgende:
Peter doet een bucklertje met basic fit.
Heb je aandelen in Basic Fit?quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:36 schreef Kottnauer het volgende:
Ja, dat was ook weer heel goedkoop. Minderwaardige “humor” over andermans rug.
Niks op tegen om gekochte politieke invloed aan de kaak te stellen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:36 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Exact.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:08 schreef quo_ het volgende:
[..]
Niks op tegen om gekochte politieke invloed aan de kaak te stellen.
Wel weer jammer dat hij slechts het bedrag voor de VVD aanhaalde terwijl dat maar een fooi is in vergelijking met wat D66 heeft gescoord. En ook dat zal ooit "terugbetaald" moeten worden, maak je geen illusies.
Nee dat was niet goedkoop, even die vieze praktijken van de VVD door het slijk halenquote:Op donderdag 1 januari 2026 17:36 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Rechtse jankbalquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:08 schreef quo_ het volgende:
[..]
Niks op tegen om gekochte politieke invloed aan de kaak te stellen.
Wel weer jammer dat hij slechts het bedrag voor de VVD aanhaalde terwijl dat maar een fooi is in vergelijking met wat D66 heeft gescoord. En ook dat zal ooit "terugbetaald" moeten worden, maak je geen illusies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |