Fabel*quote:Op woensdag 31 december 2025 23:36 schreef StateOfMind het volgende:
(hersen)cellentekort en Marjolein Faber![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:53 schreef Bart2002 het volgende:
Ik vind hem gewoon onleuk. Ik zie wel het vakmanschap maar kan er niet mee lachen.
Goedkoop geslijm met zijn opdrachtgever.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef Kottnauer het volgende:
Peter Pannekoek heeft weinig inhoud. Wel de linkse stokpaardjes berijden en dezelfde domlinkse denkfouten maken. Zwak optreden.
Aldus een domrechtse user zonder gevoel voor humor.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef Kottnauer het volgende:
Peter Pannekoek heeft weinig inhoud. Wel de linkse stokpaardjes berijden en dezelfde domlinkse denkfouten maken. Zwak optreden.
Vind dat ivm Youp en Freek juist heel erg meevallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef Kottnauer het volgende:
Is een oudejaarsconference al ooit een sterk optreden geweest dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef Kottnauer het volgende:
Wim Kan vrijwel altijd. Maar dat was ver voor jouw tijd Young Grashopper.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is een oudejaarsconference al ooit een sterk optreden geweest dan?
Ja hoor. Wim Kan was altijd ongeėvenaard goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Is een oudejaarsconference al ooit een sterk optreden geweest dan?
Oude rups.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Wim Kan was altijd ongeėvenaard goed.
Jammer dat Herman Finkersquote:Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Wim Kan was altijd ongeėvenaard goed.
Wat Kan kan kan Kan alleen was de consensus toen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh die ken ik niet, het Kan dus wel.
De BBC kijken straks maarquote:Op woensdag 31 december 2025 23:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jammer om het het jaar zo kut te eindigen ineens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |