Moest ook hard lachenquote:
Wel om lachen?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:53 schreef Bart2002 het volgende:
Ik vind hem gewoon onleuk. Ik zie wel het vakmanschap maar kan er niet mee lachen.
Niet mee lachen, Vlaamse voorouders. Hij is goed en het zit slim in elkaar. Dat zie ik wel. Maar het triggert mijn lachspieren niet. Het is allemaal waar en goed doordacht maar niet grappig m.i.quote:
Ieder zijn smaakquote:Op woensdag 31 december 2025 23:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Niet mee lachen, Vlaamse voorouders. Hij is goed en het zit slim in elkaar. Dat zie ik wel. Maar het triggert mijn lachspieren niet. Het is allemaal waar en goed doordacht maar niet grappig m.i.
Mocht het net zo werken, is Basic Fit snel verdwenen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:08 schreef golfer het volgende:
Peter doet een bucklertje met basic fit.
Fabel*quote:Op woensdag 31 december 2025 23:36 schreef StateOfMind het volgende:
(hersen)cellentekort en Marjolein Faber![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:53 schreef Bart2002 het volgende:
Ik vind hem gewoon onleuk. Ik zie wel het vakmanschap maar kan er niet mee lachen.
Goedkoop geslijm met zijn opdrachtgever.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef Kottnauer het volgende:
Peter Pannekoek heeft weinig inhoud. Wel de linkse stokpaardjes berijden en dezelfde domlinkse denkfouten maken. Zwak optreden.
Aldus een domrechtse user zonder gevoel voor humor.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef Kottnauer het volgende:
Peter Pannekoek heeft weinig inhoud. Wel de linkse stokpaardjes berijden en dezelfde domlinkse denkfouten maken. Zwak optreden.
Vind dat ivm Youp en Freek juist heel erg meevallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef Kottnauer het volgende:
Is een oudejaarsconference al ooit een sterk optreden geweest dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef Kottnauer het volgende:
Wim Kan vrijwel altijd. Maar dat was ver voor jouw tijd Young Grashopper.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is een oudejaarsconference al ooit een sterk optreden geweest dan?
Ja hoor. Wim Kan was altijd ongeėvenaard goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Is een oudejaarsconference al ooit een sterk optreden geweest dan?
Oude rups.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Wim Kan was altijd ongeėvenaard goed.
Jammer dat Herman Finkersquote:Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Wim Kan was altijd ongeėvenaard goed.
Wat Kan kan kan Kan alleen was de consensus toen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh die ken ik niet, het Kan dus wel.
De BBC kijken straks maarquote:Op woensdag 31 december 2025 23:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jammer om het het jaar zo kut te eindigen ineens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |