Hier staat die nog. Het heeft me een weekend gekost om hem op te tuigen. Dan blijft die ook even staan ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef BillDauterive het volgende:
De kerstspullen zijn weer opgeborgen
Hier ook, tot eind januari of zo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier staat die nog. Het heeft me een weekend gekost om hem op te tuigen. Dan blijft die ook even staan ook
Mwa die anderen zijn ook allemaal medaille-kandidaten dus gewoon een terechte keuze.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen Joy Beune op de 1500 meter op de OS.
Nou, zeg maar dag tegen het goud dan.
Ja, dat is ook apart.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa die anderen zijn ook allemaal medaille-kandidaten dus gewoon een terechte keuze.
Het uitsluiten van Prins vind ik twijfelachtiger.
Ik keek via de app op de KPN-box, maar ik ben nu niet thuis. Die stream stopt er bijna elke reclamebreak meequote:Op donderdag 1 januari 2026 11:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb jij hem al op zender? Of moet je nog via de app kijken?
Ze hadden nog wat themakanalen die wel clips uitzondenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat deden ze toch al niet meer? Het is vooral veel Catfish, Teen Mom en Ex on the beach series.
Ik heb ook een nogal voorover gebogen houding en ik ben verre van uhh waar ging het ook al weer over?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag laatst weer één of ander filmpje van een dementie-expert die uitlegde dat de lichaamshouding van Trump (nogal voorover gebogen) erg typisch is van een specifieke soort dementie. Het zou bepaalde zaken enigszins verklaren...
Snelle check gedaan, ik heb beide handen nog en zélfs alle vingers zitten er nog aan!quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even voor de administratie, als iedereen die geen handen meer heeft na gisteravond dat hier even zou kunnen melden.
Ik begrijp niet dat ze Prins offeren voor Bosker. Die TP mag nu wel een héél mooie medaille opleveren…quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa die anderen zijn ook allemaal medaille-kandidaten dus gewoon een terechte keuze.
Het uitsluiten van Prins vind ik twijfelachtiger.
Nou inderdaad... en Nuis moet ook flink gaan overtuigen, hoewel hij natuurlijk vooral de gelukkige derde is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze Prins offeren voor Bosker. Die TP mag nu wel een héél mooie medaille opleveren…
Ik gun hem wel een DSQquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad... en Nuis moet ook flink gaan overtuigen, hoewel hij natuurlijk vooral de gelukkige derde is.
Helemaal eensquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een DSQ![]()
Hij heeft best een punt over dat hele OKT maar hij komt zó onsympathiek over.
Vorige keer hebben ze niet één maar twee schaatsers geofferd voor de team pursuit... en die werd toen 4e.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze Prins offeren voor Bosker. Die TP mag nu wel een héél mooie medaille opleveren…
En toen heb je hem even flink de waarheid verteld en dat ie normaal moet gaan doen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:08 schreef NailQueen het volgende:
En mijn eerste nachtmerrie van dit jaar is ook gelijk een feit. Ik droomde dat ik President Trump ontmoette
Waarom?quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gun Groenewoud ook nul medailles.
Ik zie zeker wel wat herkenning met mijn moeder jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag laatst weer één of ander filmpje van een dementie-expert die uitlegde dat de lichaamshouding van Trump (nogal voorover gebogen) erg typisch is van een specifieke soort dementie. Het zou bepaalde zaken enigszins verklaren...
Ik heb vandaag een beetje een treurig gevoel. Typisch 1 januari denk ik hoewel ik het niet elk jaar heb. Gaat vanzelf wel weer over.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:25 schreef Redefine het volgende:
Iedereen weer een beetje bijgekomen van oud&nieuw? Heb zelf Net mijn kerstboom afgebroken en alle kerstspullen weer in de dozen etc. gedaan. Morgen alleen nog alles in mijn berging zetten. Ik vind het eigenlijk wel leuker om alles nog een paar dagen langer te laten staan met alle sfeer van de lichtjes, maar anders had ik het waarschijnlijk zondag gedaan, de laatste dag voordat het normale leven weer gaat beginnen, dus toch maar nu gedaan
Joy Beune zou, hoe jammer ook, dan ook gewoon heel raar zijn binnen de huidige regels en kijkend naar wie zich wel geplaatst hebben. Die andere drie kunnen ook goud winnen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen Joy Beune op de 1500 meter op de OS.
Nou, zeg maar dag tegen het goud dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |