Nee, Shine On You Crazy Diamond is precies goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben dit wel degelijk gewend. Mede daarom kan het allemaal net wat korter om het nog beter te maken. Kill your darlings
quote:
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Shine On You Crazy Diamond is precies goed.
Dan maar kleine oliebollen snacken.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb te veel gegeten met het avondeten, nog helemaal geen zin in oliebollen en snackies
Wij hebben nog heel veel hapjes over van de borrel van gisteren, maar ik vrees dat ze hier ook niet op komen. Teveel avondeten en oliebollen gehadquote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb te veel gegeten met het avondeten, nog helemaal geen zin in oliebollen en snackies
Oliebol, das wel een goed idee.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij zijn net klaar met het dinerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja, Child in Time en Telegraph Road is al 23 minuten samen ongeveerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:02 schreef Redefine het volgende:
Ah ja komende uur maar zeven nummers.
Net het toetje achter de huig zouden ze in Den Haag zeggenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij zijn net klaar met het diner
Plus albumversies van Africa en A Forest.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, Child in Time en Telegraph Road is al 23 minuten samen ongeveer
Elk nummer dat nu nog komt zou je toch wel moeten kennen..quote:Op woensdag 31 december 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
24 Child In Time Deep Purple
23 Africa Toto![]()
![]()
22 The Sound Of Silence Disturbed
21 A Forest The Cure![]()
20 Soldier On DI-RECT
19 Telegraph Road Dire Straits
18 Oceaan Racoon
Ik vind er genoeg zeker wel goed. Maar echt heel goed alleen A Forest.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
Ik vind van komend uur alleen Africa maar leuk. Echt een voor mij matig uurtje en dat zo laat in de lijst nog.
Ik een Rivellaquote:Op woensdag 31 december 2025 21:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb in ieder geval vast een radlertje gepakt, je moet iets
Ik zet ook in op een "ohja deze"quote:Op woensdag 31 december 2025 21:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Elk nummer dat nu nog komt zou je toch wel moeten kennen..
Ik heb ook nog frisdrank en 0.0 staan. Maar ik ben best wel een koffiedrinker en dan het pure spulquote:Op woensdag 31 december 2025 21:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb in ieder geval vast een radlertje gepakt, je moet iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |