Zijn sidekick gok ik?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wie is die blonde dame met de rode koptelefoon die bij MOrad staat?
#askingforafriend
Maar dit is Fleetwood Macquote:Op woensdag 31 december 2025 20:45 schreef Isorden het volgende:
Wel toevallig, pak het bovenste shirt van mn stapel....
Pink Floyd shirt
Hierna komt 12 minuten lang Pink Floyd #Stemplaat genotquote:
Alleen te vergelijken in de zin dat die niet de favoriet zal zijn van de die hard fans en juist wel van de niet fans. Maar muzikaal gezien past het toch wel bij Queen. Nothing Else Matters is juist weer de klassieke rockballad van een band die vooral andere muziek maakt.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Boh Rhap
En anders was het mn Led Zeppelin shirt, en die staan later ook nog op mn stemlijstquote:
Dat is wel weer zo jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen te vergelijken in de zin dat die niet de favoriet zal zijn van de die hard fans en juist wel van de niet fans. Maar muzikaal gezien past het toch wel bij Queen. Nothing Else Matters is juist weer de klassieke rockballad van een band die vooral andere muziek maakt.
Iemand?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wie is die blonde dame met de rode koptelefoon die bij MOrad staat?
#askingforafriend
Maar anders kun je niks uittrekkenquote:
Dit! Dan is de lol er toch vanaf?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar anders kun je niks uittrekken
Lisa Hoekstra (Lijpe Lisa) zou ik gokken, want dat staat online bij zij sidekicks.quote:
Nee die is al naar huis gegooid door Andersonquote:Op woensdag 31 december 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt hier na Seven Nation Army?
Elke radio DJ heeft een producer. Zij regelt van alles en houdt de tijd in de gaten.quote:
Heb ik gezien jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee die is al naar huis gegooid door Anderson
Heb je mooi een kwartier voor.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:48 schreef Strani het volgende:
Mooi, PF. Dan kan ik even m'n moeder bellen.
Ook erg koudquote:Op woensdag 31 december 2025 20:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit! Dan is de lol er toch vanaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot straks![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook erg koudDat is ook wel nodig met al het kippenvel wat we krijgen van de muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jij was toch al wegquote:Op woensdag 31 december 2025 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten het matige begin een top uurtje
Die lezen toch niet mee, zijn allemaal nog onderweg na de kerkdienst!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze deze post van jou in jouw kerk wel zo waarderen
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:50 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ] De Gekke Diamant!!!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Perfect moment om nu binnen een paar minuten in de auto te stappen om naar Wageningen te gaan![]()
Wageningen, een van de tien gemeenten in NL waar ik nog nooit ben geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot straks
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:50 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ] De Gekke Diamant!!!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Perfect moment om nu binnen een paar minuten in de auto te stappen om naar Wageningen te gaan![]()
Ik denk dat je net voordat het andere nummer begint daar wel bent aangekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot straks
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |