Thunder and Lightnng, It's getting exciting.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:23 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan ook maar eens sociaal doen. Als Fokker is dat eng genoeg en dan moeten we jullie ook nog missen de rest van de avond.. Misschien hier en daar nog een post, maar niet meer zo intensief als de afgelopen dagen...
De top 2000 is niet hetzelfde zonder elk jaar dezelfde grappen, gifjes, reeds besproken en hier gaat iets mis opmerkingen... en natuurlijk voor alle persoonlijke verhalen. Of ze nou wel of niet vrolijk van aard zijn. Het verbind ons allen hier!
Bedankt weer voor het feestje! Niemand buiten fok begrijpt onze lol, maar ja, wij komen dan ook zelden van onze zolderkamer....
Ik zal het vast vannacht of morgen overdag nog eens herhalen, maar ik wens iedereen hier een beter jaar dan 2025. En als je kunt, stel je dromen niet uit!![]()
Depay Maniaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:25 schreef houdjemond het volgende:
Mannen met schijtlollige haarbandjes moeten verboden worden.
Kappen over Moradquote:Op woensdag 31 december 2025 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zijn Dj's altijd van die lulletjes rozenwater
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:23 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan ook maar eens sociaal doen. Als Fokker is dat eng genoeg en dan moeten we jullie ook nog missen de rest van de avond.. Misschien hier en daar nog een post, maar niet meer zo intensief als de afgelopen dagen...
De top 2000 is niet hetzelfde zonder elk jaar dezelfde grappen, gifjes, reeds besproken en hier gaat iets mis opmerkingen... en natuurlijk voor alle persoonlijke verhalen. Of ze nou wel of niet vrolijk van aard zijn. Het verbind ons allen hier!
Bedankt weer voor het feestje! Niemand buiten fok begrijpt onze lol, maar ja, wij komen dan ook zelden van onze zolderkamer....
Ik zal het vast vannacht of morgen overdag nog eens herhalen, maar ik wens iedereen hier een beter jaar dan 2025. En als je kunt, stel je dromen niet uit!![]()
Nee het regent en gitaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En regent het meters bier?
Fijne jaarwisseling Bill, tot snelquote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Nou.. Voor mij ook tijd om te gaan zo. PrachtFOK!kers, bedankt weer voor het mooier maken van een van de mooiste momenten van het jaarIk heb genoten van alle gifjes, alle slechte woordgrappen en flauwigheid. Ik heb genoten van de gezelligheid, jullie openheid en eigenlijk van alles wel.
FOK! heeft twee speciale momenten in het jaar. Eentje is het songfestival, maar we weten allemaal dat dat het komende jaar even wat anders loopt en het andere moment is de top 2000. Fijn dat dit nog steeds een warm bad was en hopelijk blijft dat nog jaren zo.
Geniet van de jaarwisseling. Geniet van elkaar en tot volgend jaar
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 20:23 schreef peaceman het volgende:
Ik keek dat altijd op ehhh, even denken TLC denk ik? Is dat dezelfde serie?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:26 schreef Viv het volgende:
STEMPLAAT!
Was altijd al een AC/DC fan, maar Thunderstruck was niet per se mijn favoriet. Nu erop gestemd vanwege de Netflix-serie over de Dallas Cowboys Cheerleaders! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LEGENDARISCHE post, thanks Peaceman en veel plezier de rest van de avondquote:Op woensdag 31 december 2025 20:23 schreef peaceman het volgende:
Hij moet het dan ook van zijn stem hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn vieze vlassnorretje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |