Sowieso altijd tussen de 22 en 29 gestaan sinds ie erin staat.quote:
Meh.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan zo een deurtje verder naar onze buren/vrienden om oud en nieuw te vieren.
Bedankt voor de gezellige en mooie gesprekken hier. Het is inmiddels traditie en hoort bij de top2000.
Voor iedereen een mooi, gezond en muzikaal 2026! Tot dan.
Liefs!![]()
Fijne jaarwisseling Diaan! (En @peaceman ook uiteraard)quote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan zo een deurtje verder naar onze buren/vrienden om oud en nieuw te vieren.
Bedankt voor de gezellige en mooie gesprekken hier. Het is inmiddels traditie en hoort bij de top2000.
Liefs!![]()
Fijne jaawisseling jij en peaceman! En tot 2026quote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Liefs!![]()
Mijn ideale aantal gradenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso altijd tussen de 22 en 29 gestaan sinds ie erin staat.
Fijne jaarwisseling Bill, date-ze alvast!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Nou.. Voor mij ook tijd om te gaan zo. PrachtFOK!kers, bedankt weer voor het mooier maken van een van de mooiste momenten van het jaarIk heb genoten van alle gifjes, alle slechte woordgrappen en flauwigheid. Ik heb genoten van de gezelligheid, jullie openheid en eigenlijk van alles wel.
FOK! heeft twee speciale momenten in het jaar. Eentje is het songfestival, maar we weten allemaal dat dat het komende jaar even wat anders loopt en het andere moment is de top 2000. Fijn dat dit nog steeds een warm bad was en hopelijk blijft dat nog jaren zo.
Geniet van de jaarwisseling. Geniet van elkaar en tot volgend jaar
Gewoon beestachtig goeie bandquote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan het erg waarderen dat mijn generatie Fleetwood Mac zo waardeert
Veel plezier en likewise!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Bedankt voor de gezellige, mooie gesprekken en grappen engrollen hier. Het is inmiddels traditie en hoort bij de top2000.
Liefs!![]()
Voor jou ook Billquote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Nou.. Voor mij ook tijd om te gaan zo. PrachtFOK!kers, bedankt weer voor het mooier maken van een van de mooiste momenten van het jaarIk heb genoten van alle gifjes, alle slechte woordgrappen en flauwigheid. Ik heb genoten van de gezelligheid, jullie openheid en eigenlijk van alles wel.
FOK! heeft twee speciale momenten in het jaar. Eentje is het songfestival, maar we weten allemaal dat dat het komende jaar even wat anders loopt en het andere moment is de top 2000. Fijn dat dit nog steeds een warm bad was en hopelijk blijft dat nog jaren zo.
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Bedankt voor de gezellige, mooie gesprekken en grappen engrollen hier. Het is inmiddels traditie en hoort bij de top2000.
Liefs!![]()
Veel plezier en likewise!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |