Welke Lijst?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:20 schreef Gretzl het volgende:
Hoe kan het Kettinkje van FM nu bij onze zuiderburen al meerdere jaren op #1 staan? Echt compleet overroepen om juist deze Fleetwood Mac zo hoog te zetten [ afbeelding ]
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan zo een deurtje verder naar onze buren/vrienden om oud en nieuw te vieren.
Bedankt voor de gezellige, mooie gesprekken en grappen engrollen hier. Het is inmiddels traditie en hoort bij de top2000.
Voor iedereen een mooi, gezond en muzikaal 2026! Tot dan.
Liefs!![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:23 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan ook maar eens sociaal doen. Als Fokker is dat eng genoeg en dan moeten we jullie ook nog missen de rest van de avond.. Misschien hier en daar nog een post, maar niet meer zo intensief als de afgelopen dagen...
De top 2000 is niet hetzelfde zonder elk jaar dezelfde grappen, gifjes, reeds besproken en hier gaat iets mis opmerkingen... en natuurlijk voor alle persoonlijke verhalen. Of ze nou wel of niet vrolijk van aard zijn. Het verbind ons allen hier!
Bedankt weer voor het feestje! Niemand buiten fok begrijpt onze lol, maar ja, wij komen dan ook zelden van onze zolderkamer....
Ik zal het vast vannacht of morgen overdag nog eens herhalen, maar ik wens iedereen hier een beter jaar dan 2025. En als je kunt, stel je dromen niet uit!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:23 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan ook maar eens sociaal doen. Als Fokker is dat eng genoeg en dan moeten we jullie ook nog missen de rest van de avond.. Misschien hier en daar nog een post, maar niet meer zo intensief als de afgelopen dagen...
De top 2000 is niet hetzelfde zonder elk jaar dezelfde grappen, gifjes, reeds besproken en hier gaat iets mis opmerkingen... en natuurlijk voor alle persoonlijke verhalen. Of ze nou wel of niet vrolijk van aard zijn. Het verbind ons allen hier!
Bedankt weer voor het feestje! Niemand buiten fok begrijpt onze lol, maar ja, wij komen dan ook zelden van onze zolderkamer....
Ik zal het vast vannacht of morgen overdag nog eens herhalen, maar ik wens iedereen hier een beter jaar dan 2025. En als je kunt, stel je dromen niet uit!![]()
Fijne jaarwisseling Peace!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:23 schreef peaceman het volgende:
Ride the lightning!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:24 schreef Redefine het volgende:
Het bliksemt in de studio. Levensgevaarlijk.
En regent het meters bier?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:24 schreef Redefine het volgende:
Het bliksemt in de studio. Levensgevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |