Cafe is dan ook smakeloosquote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In het cafe werd vol passie mee gezongen
quote:Faded – Alan Walker
Addicted To You – Avicii
Bloodbuzz Ohio – The National
Adventure Of A Lifetime – Coldplay
Stars – Simply Red
That's Life – Frank Sinatra
Time Is Running Out – Muse
Only Time – Enya
Tonight (Live) – Tina Turner & David Bowie
Amigo – Chef’Special
Gaia – Valensia
Wrong – Novastar
De Kapitein Deel II – Acda en De Munnik
Run – Snow Patrol
Don't Give Up – Peter Gabriel & Kate Bush
Boulevard Of Broken Dreams – Green Day
Do I Wanna Know? – Arctic Monkeys
I Was Made For Lovin' You – Kiss
Rainbow In The Sky – DJ Paul Elstak
Numb – Linkin Park
Losing My Religion – R.E.M.
Laat Me – Ramses Shaffy
Sweet Child O' Mine – Guns N' Roses
In The End – Linkin Park
Purple Rain – Prince & The Revolution
Go Your Own Way – Fleetwood Mac
Black – Pearl Jam
Nou ja was ruzie met elkaar zoeken he, als we eerlijk zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Smakeloos Nederland en die gast die een paar topics geleden ruzie zocht met Redefine :p
Omring jij jezelf ook altijd door nog kleinere mensen?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef Isorden het volgende:
Ik ben gewoon ruim 10 cm langer dan Prince was
en ik vind mezelf al zo klein.
dit is toch geen regen?quote:
Alvast hele fijne jaarwisseling Mex!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook langzaam een beetje afschalenZal vast nog wel wat langskomen, maar ga ook eens wat spellen doen. Helaas maar 1 nieuwe binnen maar de collectie is groot zat
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook langzaam een beetje afschalenZal vast nog wel wat langskomen, maar ga ook eens wat spellen doen. Helaas maar 1 nieuwe binnen maar de collectie is groot zat
bedankt kerel voor alle mooie grappen. Heb t goedquote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook langzaam een beetje afschalenZal vast nog wel wat langskomen, maar ga ook eens wat spellen doen. Helaas maar 1 nieuwe binnen maar de collectie is groot zat
En hoe lang was dat?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef Isorden het volgende:
Ik ben gewoon ruim 10 cm langer dan Prince was
en ik vind mezelf al zo klein.
Heel veel plezier met de spellen en een fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook langzaam een beetje afschalenZal vast nog wel wat langskomen, maar ga ook eens wat spellen doen. Helaas maar 1 nieuwe binnen maar de collectie is groot zat
Dat is dezelfde plant.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook langzaam een beetje afschalenZal vast nog wel wat langskomen, maar ga ook eens wat spellen doen. Helaas maar 1 nieuwe binnen maar de collectie is groot zat
Wow, het veranderde toen ik met mijn ogen knipperde!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En welke kleuren zie je hier?
[ afbeelding ]
Wit en goud. Nog steeds.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En welke kleuren zie je hier?
[ afbeelding ]
Blauw en zwartquote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En welke kleuren zie je hier?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Bargehassus het volgende:
Beste mensen, lieve mensen,
Ook ik ben helaas weg nu. Sociale verplichtingen, dit, dat.
Weer enorm genoten van deze T2000 reeks.
Allemaal een fantastisch 2026 gewenst, speciaal voor degenen voor wie 2025 niet zo fijn was.
Tot volgend jaar!
![]()
![]()
blauw en zwart.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En welke kleuren zie je hier?
[ afbeelding ]
Prince zingt dan ook over een plant.quote:
insgelijksquote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Bargehassus het volgende:
Beste mensen, lieve mensen,
Ook ik ben helaas weg nu. Sociale verplichtingen, dit, dat.
Weer enorm genoten van deze T2000 reeks.
Allemaal een fantastisch 2026 gewenst, speciaal voor degenen voor wie 2025 niet zo fijn was.
Tot volgend jaar!
![]()
![]()
Veel plezier en tot 2026quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Bargehassus het volgende:
Beste mensen, lieve mensen,
Ook ik ben helaas weg nu. Sociale verplichtingen, dit, dat.
Weer enorm genoten van deze T2000 reeks.
Allemaal een fantastisch 2026 gewenst, speciaal voor degenen voor wie 2025 niet zo fijn was.
Tot volgend jaar!
![]()
![]()
Blauw en zwartquote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En welke kleuren zie je hier?
[ afbeelding ]
Fijne jaarwisseling Bargehassus!! Tot volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Bargehassus het volgende:
Beste mensen, lieve mensen,
Ook ik ben helaas weg nu. Sociale verplichtingen, dit, dat.
Weer enorm genoten van deze T2000 reeks.
Allemaal een fantastisch 2026 gewenst, speciaal voor degenen voor wie 2025 niet zo fijn was.
Tot volgend jaar!
![]()
![]()
Fijne jaarwisseling.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook langzaam een beetje afschalenZal vast nog wel wat langskomen, maar ga ook eens wat spellen doen. Helaas maar 1 nieuwe binnen maar de collectie is groot zat
Veel plezier met de spellenavondquote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook langzaam een beetje afschalenZal vast nog wel wat langskomen, maar ga ook eens wat spellen doen. Helaas maar 1 nieuwe binnen maar de collectie is groot zat
Veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Bargehassus het volgende:
Beste mensen, lieve mensen,
Ook ik ben helaas weg nu. Sociale verplichtingen, dit, dat.
Weer enorm genoten van deze T2000 reeks.
Allemaal een fantastisch 2026 gewenst, speciaal voor degenen voor wie 2025 niet zo fijn was.
Tot volgend jaar!
![]()
![]()
Jij ook fijne jaarwisseling! Was weer gezelligquote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook langzaam een beetje afschalenZal vast nog wel wat langskomen, maar ga ook eens wat spellen doen. Helaas maar 1 nieuwe binnen maar de collectie is groot zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |