Dat mag, maar wees dan geen hypocriet en geef diezelfde mening dan over de honderden andere foute artiestenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom, omdat ik het een viezerik vind
En buiten dat walgelijke muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik aan het vingerdrummen op mijn bureau, maar dat doe ik altijd.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moet jullie ook even de waarheid vertellen: ik zit gewoon mee te drummen nu
Wie zegt dat ik dat niet doequote:Op woensdag 31 december 2025 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat mag, maar wees dan geen hypocriet en geef diezelfde mening dan over de honderden andere foute artiesten
Ik zeg ook niks over de plek en stemactie... alleen dat het gewoon een mooi nummer isquote:Op woensdag 31 december 2025 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel veel te hoog natuurlijk en gewoon een gekaapte stemactie, daar moet jij toch tegen zijn? Op 1200 stond dit prima.
Ja, ze houdt zich erg afzijdig. Ik denk dat ze ook geen fan van Marco meer is.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Emmely is wel telkens uit beeld of totaal niet actief tijdens de Marco-nummers
Het was echt wel een heel mooi nummer. Nu is het gewoon een politiek beladen stemnummer. En de ironie kan niet harder.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit blijft gewoon een heel mooi nummer....
En voor de zeikerds; stop dan ook met luisteren naar R. Kelly, Don McLean, Jerry Lee Lewis, Puff Daddy, Michael Jackson en vele vele anderen
Wie welquote:Op woensdag 31 december 2025 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ze houdt zich erg afzijdig. Ik denk dat ze ook geen fan van Marco meer is.
Ah ja wel jammer dat we Lewis zometeen nog 7 keer te horen krijgen. Beetje overdreven dat die allemaal 1200 plaatsen zijn gestegen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat mag, maar wees dan geen hypocriet en geef diezelfde mening dan over de honderden andere foute artiesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |