Er was hier een extreem smakeloos topic over die site.quote:
Behalve dat gescheld erbijquote:
Ja dat was niet bestquote:
Kreeg hem via de app. Moest wel lachen om die knalerwten.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was hier een extreem smakeloos topic over die site.
Heeft volgens mij ook een ban opgeleverd.
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:00 schreef Wrapster het volgende:
Bij jullie ook zoveel vuurwerk? Hier al de hele dag carbid en nu continue sier meuk en zo nu en dan een harde dreun.
Zelfgemaakte?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
M’n man heeft net oliebollen naar m’n collega’s gebracht
Dat niet. Maar de ochtenddienst had alles opgevreten en ik vond dat zieligquote:
Vanmorgen en Vanmiddag carbidschieten en de rest van de dag vuurwerk. Vooral in de avond ging het al losquote:Op woensdag 31 december 2025 20:00 schreef Wrapster het volgende:
Bij jullie ook zoveel vuurwerk? Hier al de hele dag carbid en nu continue sier meuk en zo nu en dan een harde dreun.
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat niet. Maar de ochtenddienst had alles opgevreten en ik vond dat zielig
Volgens mij doen ze niet meer aan carbid als het donker is, ik hoor ze niet meer in ieder geval. Want dat is eigenlijk het enige wat beetje leuk is. Vraag me af of dat ook onder het verbod gaat vallen want technisch gezien is het geen traditioneel vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmorgen en Vanmiddag carbidschieten en de rest van de dag vuurwerk. Vooral in de avond ging het al los
Wat lief.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat niet. Maar de ochtenddienst had alles opgevreten en ik vond dat zielig
Nee dat is veel te gevaarlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze niet meer aan carbid als het donker is, ik hoor ze niet meer in ieder geval. Want dat is eigenlijk het enige wat beetje leuk is. Vraag me af of dat ook onder het verbod gaat vallen want technisch gezien is het geen traditioneel vuurwerk.
nou je zegt het en vroeger gaf ik er wel geld aan uit als jongetje. naja mss 100 euroquote:Op woensdag 31 december 2025 20:02 schreef Wrapster het volgende:
Toch mooi. Geen geld aan uitgegeven en kan mooi van dat van een ander 'genieten'
Heb opgezocht en valt inderdaad niet onder het vuurwerkverbod.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat is veel te gevaarlijk![]()
Dat zou ik niet weten eigelijk denk het haast niet
In het verleden heb ik vuurwerk afgestoken maar doe het inmiddels al jaren niet meer. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou je zegt het en vroeger gaf ik er wel geld aan uit als jongetje. naja mss 100 euro
het is niet onwijs anders als ik nu jongere collega vraag van rond 20 en wat die zien. naja 2500 euro of meer? zonder probleem.
tja. denk ik, ben die tijd voorbij en het is zonde geld eigenlijk.
tja op elkaar jagen en proberen ogen uit te schieten enzo was wel leuk vroeger, en hondendrol hier en daar.
dit is van een ander level. En lol volgend jaar met verbod,. word alleen maar erger, natuurlijk komt het dan illegaal. Dat NL dat niet geleerd heeft onderhand......![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:24 schreef ToT het volgende:
En uiteraard een felicitatie voor @:sinterklaaskapoentje, die ook vandaag jarig geweest zou zijn.
En @Dqod maar zij leeft gelukkig nogquote:Op woensdag 31 december 2025 20:24 schreef ToT het volgende:
En uiteraard een felicitatie voor @:sinterklaaskapoentje, die ook vandaag jarig geweest zou zijn.
Of een glaasje frisquote:Op woensdag 31 december 2025 20:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Iets waar geen alcohol in zitKoffie bijvoorbeeld
Ook lekker een koud glas met of karnemelkquote:Op woensdag 31 december 2025 20:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Denk dat ik straks een pak melk koud maakZoutig eten gehad en nu dorst.
Zellufquote:Op woensdag 31 december 2025 20:35 schreef Lovely het volgende:
Tijd voor een biertje met wat lekkers erbij
Lovliequote:
Ja, lekker iddquote:Op woensdag 31 december 2025 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook lekker een koud glas met of karnemelk
Wrappiequote:
Proost mattiequote:Op woensdag 31 december 2025 20:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ik begin aan mijn eerste le chouffe
Heb jij die met kersen al eens gehad?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:54 schreef StevenHyde het volgende:
Tot volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb mijn playerblouse aangetrokken, tot volgend jaar!
Hoezo ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:12 schreef kree het volgende:
maar al met al, denk jullie steken ook niet echt vuurwerk af ofzo?
Major Tomquote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier 2 astronauten liggen, die lagen hier in de straat op de grond.
Vier je de jaarwisseling niet met mutti?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef mario390 het volgende:
heb teller met brote hier,was teveel
Dankjequote:
Hoop dat t gezel isquote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
Waar we zo heen gaan hebben ze een schuur vol.
Eerste van de 2quote:Op woensdag 31 december 2025 20:54 schreef StevenHyde het volgende:
Tafelvoetbal dan maar?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef StevenHyde het volgende:
Sjonge jonge. Dochter geeft t al op
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ook katten gecheckt want die hebben zich teruggetrokken naar een rustige plek. Lijkt prima te gaan want ik stoorde ze tijdens het slapen![]()
[ afbeelding ]
Hey Birdiequote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
Heb verkering gekregen met mijn vrouw op oudejaarsavond. Bloemetje gekocht vanmiddag daarvoor, maar ook voor dankbaarheid voor alle steun dit jaar
Wel fijn dat ze een plekje hebben, waar ze rustig kunnen liggenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze vinden het geknal en geflits maar niets. Maar dit is wat ze ieder jaar doen en het werkt
Geen oud en nieuw vieren?quote:
Mijn vrouw wel en vond t werk aardig. Ben zelf van blondquote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb jij die met kersen al eens gehad?
Ga je nu nog op stap?quote:
Ah ok, zag het in de supermarkt staan vanmiddagquote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel en vond t werk aardig. Ben zelf van blond
Hier maakt het de katten en hontie gelukkig niks uit.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze vinden het geknal en geflits maar niets. Maar dit is wat ze ieder jaar doen en het werkt
Niet albino?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel en vond t werk aardig. Ben zelf van blond
Jup. Misschien ga ik ook wel een plek zoeken waar ik rustig kan liggen... Wat een lawaai.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze een plekje hebben, waar ze rustig kunnen liggen
A zo. Nou ik vier het niet. Kijk naar bureau Utrecht. Af en toe naar buiten naar het vuurwerkquote:
Was je weer eens enthousiast over McDrek of Mars?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ik werd vd week belachelijk gemaakt door der toen ik er enthousiast over was
Vooral die knallen.. in de badkamer hoor he niks hier. Maar om daar nou te gaan bivakkerenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. Misschien ga ik ook wel een plek zoeken waar ik rustig kan liggen... Wat een lawaai.
wel maar heb de broten heruntergehalt om dat zij niet platz heeftquote:Op woensdag 31 december 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vier je de jaarwisseling niet met mutti?
Dat scheelt een hoop. Onze katten geven blijkbaar niets om het carbid want zijn nog in de tuin geweest en dat ging prima. Echter de schelle knalletjes is wat ze vervelend vinden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier maakt het de katten en hontie gelukkig niks uit.
Ik in de badkamer juist wel, door de ontluchtingspijpquote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vooral die knallen.. in de badkamer hoor he niks hier. Maar om daar nou te gaan bivakkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |