Overlevenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alleen wat tomatensoep en verder zo weinig mogelijk doen en eten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef StevenHyde het volgende:
5 sterren leven in mario wonder. Vroegah wist je niet beter dan dat een spel moeilijk was en je bleef proberen
Ja, dit. En vooral dat je vindt dat anderen zo hard praten.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Overleven
o - ik voel ff goed - o nee moet weer liggen
slapen
probeer wat te eten gaat het beter, je voelt je maag omdraaien
4 dagen later weer helemaal OK
Oeffff, griep?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alleen wat tomatensoep en verder zo weinig mogelijk doen en eten.
Doe het napje, je bent blij achteraf dat je ff ME-time hebt gehad (opgeladen voor dansenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
We gaan vanavond naar een concert met 2 bands, beetje jaren 80 rock, dus wat oubollig. Maar het zal vast leuk worden
Maar misschien zo nog even een powernapje.
de schuldgevoelens zwaar aanwezig waarom je dat jezelf aandoetquote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit. En vooral dat je vindt dat anderen zo hard praten.
En jezelf voor de 100e keer voornemen nooit meer zoveel biertjes aan te nemen
Klopt. En het jaar erop, ja hoor, ....quote:Op woensdag 31 december 2025 19:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de schuldgevoelens zwaar aanwezig waarom je dat jezelf aandoet
zware zelfreflectie
Herkenbaar jaquote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, vroeger naar zo'n feesttent in het centrum van het dorp.... En na de nodige biertjes weer thuis een enorm gat in de dag slapen (tot ergens in de middag) en de dag verder met stevige koppijn doorbrengen...
Ja. Ik zit hier nu gewoon aan de koffie. Ik denk dat ik die biertjes hier niet eens aanbreek. Die mooi bewaren voor een zonnige dag in de lente.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Herkenbaar jalekker brak de dag beginnen. Nu morgen hardlopen. Tijden veranderen
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. En het jaar erop, ja hoor, ....
Live muziek is (bijna) altijd goedquote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
dev gaat swingen op de rock muziek
hihi LOLquote:Op woensdag 31 december 2025 19:32 schreef kree het volgende:
lol blijft grappig verhaal die 8bit geluid en gameboy enzo voor mij.
Film tip he voor wie niet hebben gezien? Tetris hete ie op apple stond ie volgens mij, Verbazingwekkend leuke film wel.
kreescore 8/10
Donequote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke zou je de TT willen aanpassen naar gefeliciteerd ToT.
Schattigquote:Op woensdag 31 december 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
Heb verkering gekregen met mijn vrouw op oudejaarsavond. Bloemetje gekocht vanmiddag daarvoor, maar ook voor dankbaarheid voor alle steun dit jaar
dat is wel lief en mooi verhaalquote:Op woensdag 31 december 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
Heb verkering gekregen met mijn vrouw op oudejaarsavond. Bloemetje gekocht vanmiddag daarvoor, maar ook voor dankbaarheid voor alle steun dit jaar
Hopelijk kunnen ze beetje zingenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Live muziek is (bijna) altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |