Whehe nee ik zit ff in een wat minder happy situatie.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
zal de leeftijd zijn ouwe, bij de ene komt het vroeger als ander.
aaah ja dat kan ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ik zit ff in een wat minder happy situatie.
Daar waar ze nu zit gaat het goed?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, hoofd staat er minder naar. Ligt er ook aan wat je plant rond deze dagen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
aaah ja dat kan ook.
Nou dan zeker voor deze tijd, hoewel onzin enzo, toch zijn we er hier voor je hoor
quote:
Oja, vroeger naar zo'n feesttent in het centrum van het dorp.... En na de nodige biertjes weer thuis een enorm gat in de dag slapen (tot ergens in de middag) en de dag verder met stevige koppijn doorbrengen...quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, hoofd staat er minder naar. Ligt er ook aan wat je plant rond deze dagen.
Ik ging vroeger altijd dikke party vieren, maar heb ook weleens alleen oud en nieuw gevierd. En nu rustig met vriend en kat ook prima.
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, vroeger naar zo'n partytent in het centrum van het dorp.... En na de nodige biertjes weer thuis een enorm gat in de dag slapen (tot ergens in de middag) en de dag verder met stevige koppijn doorbrengen...
Mooie dagen, genieten van de aftermath de dag ernaquote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, vroeger naar zo'n feesttent in het centrum van het dorp.... En na de nodige biertjes weer thuis een enorm gat in de dag slapen (tot ergens in de middag) en de dag verder met stevige koppijn doorbrengen...
Nou dat is snelquote:Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef StevenHyde het volgende:
Sjonge jonge. Dochter geeft t al op
goeie ouwe tijd hequote:Op woensdag 31 december 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, vroeger naar zo'n feesttent in het centrum van het dorp.... En na de nodige biertjes weer thuis een enorm gat in de dag slapen (tot ergens in de middag) en de dag verder met stevige koppijn doorbrengen...
Ja inderdaad. Alleen wat tomatensoep en verder zo weinig mogelijk doen en eten.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mooie dagen, genieten van de aftermath de dag erna
Een eiquote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alleen wat tomatensoep en verder zo weinig mogelijk doen en eten.
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:25 schreef StevenHyde het volgende:
5 sterren leven in mario wonder. Vroegah wist je niet beter dan dat een spel moeilijk was en je bleef proberen
We gaan vanavond naar een concert met 2 bands, beetje jaren 80 rock, dus wat oubollig. Maar het zal vast leuk wordenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik mis wel de party soms want kan gewoon heel erg leuk zijnpartymode on
maar een rustige avond heeft zijn charme lekker doen waar je zin in hebt
Oeh nee. Alleen tomatensoep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |