dat is een griepjequote:Op woensdag 31 december 2025 18:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het pittige kapsel van mij is nu aan het overgeven. Is vast de uitzondering op de regel.
Okee,nee dat was niet hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2025 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah nee. Mn vader stond op iemand anders te wachten en die kwam niet opdagen. Toen zijn ze op dit nummer maar met elkaar gaan dansen
Stiekem?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah nee. Mn vader stond op iemand anders te wachten en die kwam niet opdagen. Toen zijn ze op dit nummer maar met elkaar gaan dansen
Wel vaker ook (ik dan)quote:Op woensdag 31 december 2025 18:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor m'n gevoel heb ik dit nummer al 6000 keer gehoord
Minimaal en het verveelt nooitquote:Op woensdag 31 december 2025 18:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor m'n gevoel heb ik dit nummer al 6000 keer gehoord
t was wel ergens begin januari ja. Maar mn vader is niet t type voor een panterblousejequote:
lquote:Op woensdag 31 december 2025 18:23 schreef BillDauterive het volgende:
Jongens. Ik vind het fijn en belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. Maar voorkeur hebben voor de Disturbed versie van Sound of Silence, dat gaat me te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |