Wat denk je als het Hassan uit een AZC wasquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker gezegd deze week: als het A. Noniem van 3 hoog achter was geweest had heel NL hem als nog verkettert
Dan was ie al gelynched.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat denk je als het Hassan uit een AZC was
Tekstueel hadden zijn schrijvers nog wel wat aardig was of dat er muzikaal best wel wat goed aan was. Maar dit is zowel muzikaal een grote rommel en die tekstquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hier ging ik altijd al slecht op. Nu nog iets meer.
Hij ging zelf hard op iets anders...quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Die gifjes![]()
Ik ga hier echt hard op
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat voor een absolute psychopaat moet je zijn om hier in deze context op te stemmen
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat voor een absolute psychopaat moet je zijn om hier in deze context op te stemmen
als het meneer noniem was geweest had mevrouw de fanclubvoorzitster geen zaak aangespannenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker gezegd deze week: als het A. Noniem van 3 hoog achter was geweest had heel NL hem als nog verkettert
Ewbank voor dit heel groot.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die smurfendans straks is nog het ergste
Het is echt veeeeel te veeel Marco deze oudejaarsdagquote:Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef Tussle266 het volgende:
Hierna is het nog niet klaar. Ik zeg het maar vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |