Hij groeit nog steeds bij mij.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
Hier heb ik dan exht weer helemaal niets mee
Jij doet niet graag iemand pijnquote:Op woensdag 31 december 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
Hier heb ik dan exht weer helemaal niets mee
Jeff Buckleyquote:
Vind het dan wel weer mooi hoe de leeftijd doorklinkt, zeg maarquote:Op woensdag 31 december 2025 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
Je voelt helemaal geen pijn door de muziek heen, je hoort gewoon een oude man met een tekst van een ander die toevallig lekker uitpakt.
Liedje is ook niet meer van NiN, gewoon van Johnny.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is oprecht een van de beste covers ooit hoor
CD van jou, CD van mij?quote:
Dit pakt mij juist heel erg.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Vreselijk zelfs
Zo'n zin als 'everyone I know goes away in the end' past (vind ik dan) beter bij een oude man die terugkijkt op zijn leven. Überhaupt die hele tekstquote:Op woensdag 31 december 2025 15:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vind het dan wel weer mooi hoe de leeftijd doorklinkt, zeg maar
Eens. En dat zeg ik als liefhebber van het werk van Trent Reznor.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Liedje is ook niet meer van NiN, gewoon van Johnny.
Benny.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:49 schreef camilero het volgende:
Maar wie is nou die Swedish friend?
@Gale_Boetticher luistert vandaag snob, die weet t vastquote:Op woensdag 31 december 2025 15:49 schreef Gretzl het volgende:
Hoe hoog staat het origineel ook alweer in de snob @:scorpion_17?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |