All My Love en We Pray wel denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zélfs de platen van Moon Music?
DER RUDY natuurlijk.quote:
Dat klopt in mijn geval wel.quote:
11.15 uur om precies te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:44 schreef houdjemond het volgende:
![]()
![]()
![]()
zijn we al begonnen met zuipen eigenlijk?
Veel betere song jaquote:
De uitleg die ik heb gehoord: 1e keer komt het nog niet echt binnen wat er gebeurd is, 2e keer wel.quote:
Arctic Monkeyedquote:Op woensdag 31 december 2025 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Je debuutalbum zou maar meteen je allerbeste album zijn, he?
Oké ik vond All My Love wel prima. We Pray is alsof je Hind's Hall door Imagine Dragons laat namaken.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
All My Love en We Pray wel denk ik.
Vind Fix You echt heel saai.
When you were young GH3 GENOTquote:Op woensdag 31 december 2025 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More The Killers setlists
Tom Waitsquote:Op woensdag 31 december 2025 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Daar zijn de Killers niet de enigen inquote:Op woensdag 31 december 2025 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Echt niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:46 schreef hollandia02 het volgende:
Mr Brightside, t onofficiële Britse volkslied
Auquote:Op woensdag 31 december 2025 15:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Oké ik vond All My Love wel prima. We Pray is alsof je Hind's Hall door Imagine Dragons laat namaken.
Mr Brightside staat letterlijk al 20 jaar in de Top 100 van het VK, iconische plaatquote:Op woensdag 31 december 2025 15:45 schreef camilero het volgende:
[..]
Mooie progressie gemaakt door de jaren heen
Toen liep ik wel al richting de camping (hoorde hun nog wel spelen)quote:
Die uiteraard in de Top 2000 zouden horen, maar dan niet met Hurtquote:
Als je dat in een kroeg in Newcastle of Londen afspeelt zingt iedereen van begin tot eind meequote:
Dat heb ik ook. Vreselijk zelfsquote:Op woensdag 31 december 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
Hier heb ik dan exht weer helemaal niets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |