Tja, beter dan Marco. Dan leg je de lat ook wel érg laagquote:Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, achja blijkbaar vinden demense dit een klassieker. Liever dit dan Marcootje ofzo
Is er niet een coverband van Queen met die naam?quote:
Kunnen we daarbij eigenlijk wel over een lat spreken?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:26 schreef camilero het volgende:
[..]
Tja, beter dan Marco. Dan leg je de lat ook wel érg laag
Ach Guus Meeuwis heeft tranen gelachenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:26 schreef Tussle266 het volgende:
Wel goed dat hij tranen huilde, stel je voor dat het goudklompjes waren.
Volgens mij heb ik die wel eens gezien, met een kleine dikke italiaan als zanger. Maar wel een goede strotquote:Op woensdag 31 december 2025 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er niet een coverband van Queen met die naam?
It sil heve.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
IT GIET NET OAN [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Niet van die diepe vragen stellen hoor.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Does anybody know what we are living for?
Kleine dikke Italianen zitten ons al de hele dag dwars.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die wel eens gezien, met een kleine dikke italiaan als zanger. Maar wel een goede strot
Ook gezien. bij mij was Charlie Luske gast zanger...quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ah ja, live gezien.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Queen Must Go On setlists
Actie van Giel die dat toentertijd op 3FM draaide. Volgens mij ook omdat Jaap Reesema dat coverde.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef asco het volgende:
En vóór 2012 stond tie niet eens in de lijst.
Dat vind ik apart.
Reden voor?
Hardop gelachen hierquote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Kleine dikke Italianen zitten ons al de hele dag dwars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |