Guus is best OK, hij hoeft van mij alleen niet te zingenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens heb echt het gevoel dat alle Brabo's hier het unaniem er over eens zijn dat dat nummer van Guus kut is
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
NEIN mannich will noch nicht gehenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich will noch 'n bisschen tanzen"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Kaagman ?quote:
Pas maar op, straks gaan de Friezen nog plaatjes posten.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het Echte Echte Brabant was nog veel groter
[ afbeelding ]
Alles uit Brabant cancellen? nog beter.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kunnen we Guus niet cancelen? Dan maakt die een stuk meer kans
Journey Knaagmanquote:Op woensdag 31 december 2025 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch die vrouw die in dat gekke pakje over een weekend zong?
Ze zeggen toch altijd dat de journey mooier is dan de bestemming?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit de Journey die bij De Bestemming hoort?
Heeft ie inmiddels al iets ergers gedaan dan een monumentaal pand omtoveren tot een crematorium danwel bunker?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kunnen we Guus niet cancelen? Dan maakt die een stuk meer kans
Dan kreddegij gin worstebroikes meer!quote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Alles uit Brabant cancellen? nog beter.
Niet dat ik weet helaasquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Heeft ie inmiddels al iets ergers gedaan dan een monumentaal pand omtoveren tot een crematorium danwel bunker?
Jij nuquote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Niemand de Four Chords Song genoemd?
BAASJESquote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Niemand de Four Chords Song genoemd?
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef camilero het volgende:
[..]
Dan kreddegij gin worstebroikes meer!
Zolang je van de Saucijzenbroodjes afblijftquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef camilero het volgende:
[..]
Dan kreddegij gin worstebroikes meer!
Eens, achja blijkbaar vinden demense dit een klassieker. Liever dit dan Marcootje ofzoquote:Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef camilero het volgende:
overgewaardeerde AOR zooi, best leuk voor nummer 1235 ofzo
Maar dan wel met alle coupletten.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend jaar het Wilhelmus in de lijst.
Ik blijf ontopic.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaan de Friezen nog plaatjes posten.
Al besprokenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan wel met alle coupletten.
Ik hou ook wel van power ballads, maar ze hoeven niet zo hoog nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef camilero het volgende:
overgewaardeerde AOR zooi, best leuk voor nummer 1235 ofzo
Ja. Wel met een andere zanger dan Steve Perry.quote:
Bohhh die is ook heerlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor mij blijft Separate Ways van Journey wel specialer. Ook door de film Yes Man natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |