abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219698031
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Turkse mafia.
Ingewikkeld :+

Allies
Greek mafia
Irish mafia
Israeli mafia
Kurdistan Workers' Party
Kurdish mafia
Pakistani mafia
Russian mafia

Rivals
British firms
Dutch gangs
Macedonian organized crime
Moroccan mafia
Turkish mafia
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 16:06:42 #27
18653 crew  D.
pi_219698126
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk niet dat hij alleen influencer was noch dat dat feit er veel mee te maken heeft.
Ik denk dat alles wat ie 'doet wat niet mag' 'm juist die 'volgers' oplevert :Y

Hij zal niet op YouTube make-up tips geven :P
  woensdag 31 december 2025 @ 16:11:09 #28
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_219698186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:06 schreef D. het volgende:

[..]
Ik denk dat alles wat ie 'doet wat niet mag' 'm juist die 'volgers' oplevert :Y

Hij zal niet op YouTube make-up tips geven :P
Denk meer dat dat een dagbesteding is voor em. Beetje flashen met je eerlijk verdiende geld enzo.
  woensdag 31 december 2025 @ 18:28:45 #29
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219701184
Ondertussen gaat het volgens de stagiair van de NOS om iemand anders.

quote:
In het centrum van de Duitse stad Düsseldorf is gisteren een Nederlandse man zwaargewond geraakt toen de taxi waar hij in zat werd beschoten. Dat heeft het Duitse Openbaar Ministerie bevestigd.

Duitse media melden dat het gaat om een 40-jarige man, die sinds de beschieting in het ziekenhuis ligt. Hij verkeert in levensgevaar, meldt het OM. Volgens de Duitse krant Bild is het slachtoffer een influencer.

De man is een neef van een Nederlander die een celstraf van twintig jaar uitzit voor onder meer drugshandel, bevestigt het Duitse OM na berichtgeving in Duitse media.
https://nos.nl/artikel/25(...)ntrum-van-dusseldorf
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219701820
quote:
11s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Het spoor leidt naar de wereld van de georganiseerde misdaad: de woordvoerder legde uit dat de 40-jarige man de neef is van een Koerdisch-Nederlandse drugsbaron. Het hoofd van de familie zit echter al 20 jaar in de gevangenis.
pi_219701862
quote:
19s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:29 schreef Aether het volgende:

Instant update Hüseyin reageert zelf op sociale media, is niet erg in zijn nopjes: "Vandaag hebben mijn broer Abdullah en andere vrienden en kameraden uit eigen initiatief een bijeenkomst georganiseerd voor het Nederlandse consulaat in Düsseldorf, zodat er een einde komt aan mijn gevangenschap. Nadat het evenement was afgelopen en iedereen met zijn auto was vertrokken, hebben twee eerloze, door honden verwekte lafaards op Çağdaş geschoten terwijl hij geparkeerd in zijn auto zat. Ik zal deze honden vinden. Dat is mijn woord. Iedereen die bij deze laffe, verraderlijke aanval betrokken is, zal van mij zijn antwoord krijgen. Deze plek hangt vol camera’s. Ik zal die honden vinden en hun bloedlijnen uitroeien, dat moeten ze goed weten. Ik geloof uit de grond van mijn hart dat Çağdaş zal herstellen. Laat iedereen die tot deze honden behoort, samen met hun hele geslacht, nu al maar gaan schuilen in welk hondenhok ze ook kunnen vinden. Het is onze eed aan Xwedan: ik zal jullie bloedlijn laten uitsterven."
Wat een praatjes... _O-

Kijk ze staan dan... :')

twitter

[ Bericht 18% gewijzigd door AchJa op 31-12-2025 19:12:33 ]
pi_219701949
… door honden verwekte lafaards…

Lost in translation ws.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219707345
I make him a kebab he can't refuse
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_219707399
Het zou duidelijker zijn als Koerden Koerden worden genoemd, Turken Turken, en Nederlanders Nederlander.
pi_219707405
Zal wel terecht geweest zijn
pi_219707446
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat dacht ik ook.... je zult maar een Uber ritje hebben aangenomen en dan springen je passagiers er niet alleen uit om iemand te liquideren, ze springen ook weer bij je in de auto om weg te rijden.
Ritje tussen kerst en oud-en-nieuw, word je ineens een vluchtauto :X
Neem aan wel 5 euro fooi.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')