Nou, idd.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Missen we niks aan zo te lezen. Allerlei banden met het criminele circuit.
Dan rest nu de vraag wie hij was.quote:Het spoor leidt naar de wereld van de georganiseerde misdaad: de woordvoerder legde uit dat de 40-jarige man de neef is van een Koerdisch-Nederlandse drugsbaron.
Ja, dat dacht ik ook.... je zult maar een Uber ritje hebben aangenomen en dan springen je passagiers er niet alleen uit om iemand te liquideren, ze springen ook weer bij je in de auto om weg te rijden.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:57 schreef Goprolover het volgende:
Wacht ze zijn gevlucht in een uber?
Waarschijnlijk een.dikke Audiquote:Op woensdag 31 december 2025 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.... je zult maar een Uber ritje hebben aangenomen en dan springen je passagiers er niet alleen uit om iemand te liquideren, ze springen ook weer bij je in de auto om weg te rijden.
Ritje tussen kerst en oud-en-nieuw, word je ineens een vluchtauto
Ik ben ook wel benieuwd. Zal wel weer een heel bekende influencer zijn waar geen hont ooit van heeft gehoord.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan rest nu de vraag wie hij was.
Hoeveel 40-jarige Turkse influencers zijn er in Nederland?
Die uber chauffeur was natuurlijk gewoon de neef van de broer van de schutter.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:57 schreef Goprolover het volgende:
Wacht ze zijn gevlucht in een uber?
Oh. Nooit van gehoord of gelezen. Wel een stoer t-shirt.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:21 schreef Tjoent het volgende:
Deze blijkbaar:
Cağdaş Baybasin [ afbeelding ]
Nee, ik ook niet. Alleen van die ouwe Baybasin die vgm in Lelystad gedetineerd zit.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Oh. Nooit van gehoord of gelezen.
De naam is idd wel bekend.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Alleen van die ouwe Baybasin die vgm in Lelystad gedetineerd zit.
En dat is de aanleiding, zie ook #18quote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Alleen van die ouwe Baybasin die vgm in Lelystad gedetineerd zit.
quote:Instant update Hüseyin reageert zelf op sociale media, is niet erg in zijn nopjes: "Vandaag hebben mijn broer Abdullah en andere vrienden en kameraden uit eigen initiatief een bijeenkomst georganiseerd voor het Nederlandse consulaat in Düsseldorf, zodat er een einde komt aan mijn gevangenschap. Nadat het evenement was afgelopen en iedereen met zijn auto was vertrokken, hebben twee eerloze, door honden verwekte lafaards op Çağdaş geschoten terwijl hij geparkeerd in zijn auto zat. Ik zal deze honden vinden. Dat is mijn woord. Iedereen die bij deze laffe, verraderlijke aanval betrokken is, zal van mij zijn antwoord krijgen. Deze plek hangt vol camera’s. Ik zal die honden vinden en hun bloedlijnen uitroeien, dat moeten ze goed weten. Ik geloof uit de grond van mijn hart dat Çağdaş zal herstellen. Laat iedereen die tot deze honden behoort, samen met hun hele geslacht, nu al maar gaan schuilen in welk hondenhok ze ook kunnen vinden. Het is onze eed aan Xwedan: ik zal jullie bloedlijn laten uitsterven."
https://www.geenstijl.nl/(...)an-om-een-influencer
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Aether het volgende:
In Duitsland beschoten ‘Nederlandse’ ‘influencer’ is neef van in Nederland veroordeelde Hüseyin Baybasin
https://www.geenstijl.nl/(...)an-om-een-influencer
En dat net nadat je een demonstratie hebt georganiseerd voor je eigen vrijlating.quote:Ik zal die honden vinden en hun bloedlijnen uitroeien, dat moeten ze goed weten. Ik geloof uit de grond van mijn hart dat Çağdaş zal herstellen. Laat iedereen die tot deze honden behoort, samen met hun hele geslacht, nu al maar gaan schuilen in welk hondenhok ze ook kunnen vinden. Het is onze eed aan Xwedan: ik zal jullie bloedlijn laten uitsterven."
Het zal geen boze dropshipper zijn geweest wiens cursus niet helemaal slaagde.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk niet dat hij alleen influencer was noch dat dat feit er veel mee te maken heeft.
Turkse mafia.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:34 schreef Adames het volgende:
Familie heeft ook zijn eigen wikipediapagina:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bayba%C5%9Fin_family
En daarin zou deze beste man de zoon zijn van de huidige leider.
[ afbeelding ]
Ingewikkeldquote:
Ik denk dat alles wat ie 'doet wat niet mag' 'm juist die 'volgers' oplevertquote:Op woensdag 31 december 2025 15:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk niet dat hij alleen influencer was noch dat dat feit er veel mee te maken heeft.
Denk meer dat dat een dagbesteding is voor em. Beetje flashen met je eerlijk verdiende geld enzo.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat ie 'doet wat niet mag' 'm juist die 'volgers' oplevert
Hij zal niet op YouTube make-up tips geven
https://nos.nl/artikel/25(...)ntrum-van-dusseldorfquote:In het centrum van de Duitse stad Düsseldorf is gisteren een Nederlandse man zwaargewond geraakt toen de taxi waar hij in zat werd beschoten. Dat heeft het Duitse Openbaar Ministerie bevestigd.
Duitse media melden dat het gaat om een 40-jarige man, die sinds de beschieting in het ziekenhuis ligt. Hij verkeert in levensgevaar, meldt het OM. Volgens de Duitse krant Bild is het slachtoffer een influencer.
De man is een neef van een Nederlander die een celstraf van twintig jaar uitzit voor onder meer drugshandel, bevestigt het Duitse OM na berichtgeving in Duitse media.
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Het spoor leidt naar de wereld van de georganiseerde misdaad: de woordvoerder legde uit dat de 40-jarige man de neef is van een Koerdisch-Nederlandse drugsbaron. Het hoofd van de familie zit echter al 20 jaar in de gevangenis.
Wat een praatjes...quote:Op woensdag 31 december 2025 15:29 schreef Aether het volgende:
Instant update Hüseyin reageert zelf op sociale media, is niet erg in zijn nopjes: "Vandaag hebben mijn broer Abdullah en andere vrienden en kameraden uit eigen initiatief een bijeenkomst georganiseerd voor het Nederlandse consulaat in Düsseldorf, zodat er een einde komt aan mijn gevangenschap. Nadat het evenement was afgelopen en iedereen met zijn auto was vertrokken, hebben twee eerloze, door honden verwekte lafaards op Çağdaş geschoten terwijl hij geparkeerd in zijn auto zat. Ik zal deze honden vinden. Dat is mijn woord. Iedereen die bij deze laffe, verraderlijke aanval betrokken is, zal van mij zijn antwoord krijgen. Deze plek hangt vol camera’s. Ik zal die honden vinden en hun bloedlijnen uitroeien, dat moeten ze goed weten. Ik geloof uit de grond van mijn hart dat Çağdaş zal herstellen. Laat iedereen die tot deze honden behoort, samen met hun hele geslacht, nu al maar gaan schuilen in welk hondenhok ze ook kunnen vinden. Het is onze eed aan Xwedan: ik zal jullie bloedlijn laten uitsterven."
Neem aan wel 5 euro fooi.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.... je zult maar een Uber ritje hebben aangenomen en dan springen je passagiers er niet alleen uit om iemand te liquideren, ze springen ook weer bij je in de auto om weg te rijden.
Ritje tussen kerst en oud-en-nieuw, word je ineens een vluchtauto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |