abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219696855
Düsseldorf - Een Nederlandse influencer zou dinsdag op genadeloze wijze zijn neergeschoten terwijl hij in een taxi door Düsseldorf werd gereden. Meerdere gemaskerde daders namen het voertuig ineens onder vuur. Het slachtoffer overleefde de aanslag wonderwel, maar ligt zwaargewond in het ziekenhuis

Zo meteen meer.

Vertaling: https://www.t-online.de/n(...)en-niederlanden.html

Op klaarlichte dag werden er meerdere schoten gelost op een taxi in Düsseldorf. De aanval werd waarschijnlijk niet door één dader uitgevoerd.

Na de poging tot moord in het centrum van Düsseldorf verkeert het slachtoffer nog steeds in kritieke toestand. Ook is er eerste informatie over de identiteit van de neergeschoten man naar buiten gekomen: een woordvoerder van het parket van Düsseldorf bevestigde aan het Duitse persbureau dpa dat het slachtoffer een Nederlander is. Deze informatie was eerder al door diverse media gemeld.

Het spoor leidt naar de wereld van de georganiseerde misdaad: de woordvoerder legde uit dat de 40-jarige man de neef is van een Koerdisch-Nederlandse drugsbaron. Het hoofd van de familie zit echter al 20 jaar in de gevangenis.

De lokale krant "Rheinische Post" had eerder al over het incident bericht. Ook de krant "Bild" meldde dat het slachtoffer een Nederlandse influencer was.

De aanslag vond dinsdag rond 14:38 uur plaats in het hart van het centrum van Düsseldorf. De politie kwam ter plaatse nadat meerdere ooggetuigen de hulpdiensten hadden gebeld. Volgens de politie werd ook een helikopter ingezet bij de zoektocht naar de schutters. Het motief voor de aanslag is nog onduidelijk. Foto's van de plaats delict tonen tien kogelgaten in de voorruit van de taxi.

Het slachtoffer was waarschijnlijk niet de enige passagier.
Het bericht vervolgt met de mededeling dat er twee aanvallers waren. De "Rheinische Post", die de eigenaar van het taxibedrijf citeert, spreekt zelfs van drie daders. Een ooggetuige vertelde de lokale krant: "Ze stapten uit de auto en begonnen te schieten."

Volgens Bild arriveerden de aanvallers in een Uber en vluchtten ze in hetzelfde voertuig. Het bericht meldt dat er, naast de influencer en de chauffeur, nog twee andere personen in de taxi zaten ten tijde van de aanval. Alleen de Nederlander raakte gewond door de schoten.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2025 14:55:36 ]
pi_219696948
Ze waren onder invloed.
  woensdag 31 december 2025 @ 14:55:53 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219697038
Missen we niks aan zo te lezen. Allerlei banden met het criminele circuit.
pi_219697057
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Missen we niks aan zo te lezen. Allerlei banden met het criminele circuit.
Nou, idd.

Slotje dan maar.
pi_219697062
Wacht ze zijn gevlucht in een uber?
  woensdag 31 december 2025 @ 15:05:50 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219697153
quote:
Het spoor leidt naar de wereld van de georganiseerde misdaad: de woordvoerder legde uit dat de 40-jarige man de neef is van een Koerdisch-Nederlandse drugsbaron.
Dan rest nu de vraag wie hij was.

Hoeveel 40-jarige Turkse influencers zijn er in Nederland?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219697315
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:57 schreef Goprolover het volgende:
Ja, dat dacht ik ook.... je zult maar een Uber ritje hebben aangenomen en dan springen je passagiers er niet alleen uit om iemand te liquideren, ze springen ook weer bij je in de auto om weg te rijden.
Ritje tussen kerst en oud-en-nieuw, word je ineens een vluchtauto :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker woensdag 31 december 2025 @ 15:16:23 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219697340
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat dacht ik ook.... je zult maar een Uber ritje hebben aangenomen en dan springen je passagiers er niet alleen uit om iemand te liquideren, ze springen ook weer bij je in de auto om weg te rijden.
Waarschijnlijk een.dikke Audi
pi_219697400
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:05 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Dan rest nu de vraag wie hij was.

Hoeveel 40-jarige Turkse influencers zijn er in Nederland?
Ik ben ook wel benieuwd. Zal wel weer een heel bekende influencer zijn waar geen hont ooit van heeft gehoord.
pi_219697427
Deze blijkbaar:

Cağdaş Baybasin
  woensdag 31 december 2025 @ 15:21:57 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219697440
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:57 schreef Goprolover het volgende:
Die uber chauffeur was natuurlijk gewoon de neef van de broer van de schutter.
pi_219697448
In Duitsland beschoten ‘Nederlandse’ ‘influencer’ is neef van in Nederland veroordeelde Hüseyin Baybasin
https://www.geenstijl.nl/(...)an-om-een-influencer
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219697479
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:21 schreef Tjoent het volgende:
Deze blijkbaar:

Cağdaş Baybasin [ afbeelding ]
Oh. Nooit van gehoord of gelezen. Wel een stoer t-shirt. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2025 15:24:55 ]
pi_219697498
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:24 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Oh. Nooit van gehoord of gelezen.
Nee, ik ook niet. Alleen van die ouwe Baybasin die vgm in Lelystad gedetineerd zit.
pi_219697518
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Nee, ik ook niet. Alleen van die ouwe Baybasin die vgm in Lelystad gedetineerd zit.
De naam is idd wel bekend.
  Spellchecker woensdag 31 december 2025 @ 15:26:48 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219697523
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef Tjoent het volgende:

[..]
En dat is de aanleiding, zie ook #18
pi_219697571
quote:
Instant update Hüseyin reageert zelf op sociale media, is niet erg in zijn nopjes: "Vandaag hebben mijn broer Abdullah en andere vrienden en kameraden uit eigen initiatief een bijeenkomst georganiseerd voor het Nederlandse consulaat in Düsseldorf, zodat er een einde komt aan mijn gevangenschap. Nadat het evenement was afgelopen en iedereen met zijn auto was vertrokken, hebben twee eerloze, door honden verwekte lafaards op Çağdaş geschoten terwijl hij geparkeerd in zijn auto zat. Ik zal deze honden vinden. Dat is mijn woord. Iedereen die bij deze laffe, verraderlijke aanval betrokken is, zal van mij zijn antwoord krijgen. Deze plek hangt vol camera’s. Ik zal die honden vinden en hun bloedlijnen uitroeien, dat moeten ze goed weten. Ik geloof uit de grond van mijn hart dat Çağdaş zal herstellen. Laat iedereen die tot deze honden behoort, samen met hun hele geslacht, nu al maar gaan schuilen in welk hondenhok ze ook kunnen vinden. Het is onze eed aan Xwedan: ik zal jullie bloedlijn laten uitsterven."

woensdag 31 december 2025 @ 15:31:28 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219697609
quote:
19s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:29 schreef Aether het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het zijn me de pareltjes wel hoor al die figuren..
pi_219697623
quote:
2s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Aether het volgende:
In Duitsland beschoten ‘Nederlandse’ ‘influencer’ is neef van in Nederland veroordeelde Hüseyin Baybasin
quote:
Ik zal die honden vinden en hun bloedlijnen uitroeien, dat moeten ze goed weten. Ik geloof uit de grond van mijn hart dat Çağdaş zal herstellen. Laat iedereen die tot deze honden behoort, samen met hun hele geslacht, nu al maar gaan schuilen in welk hondenhok ze ook kunnen vinden. Het is onze eed aan Xwedan: ik zal jullie bloedlijn laten uitsterven."
En dat net nadat je een demonstratie hebt georganiseerd voor je eigen vrijlating.
Die onderbouwing is nog wat minder sterk geworden.
pi_219697653
Familie heeft ook zijn eigen wikipediapagina:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bayba%C5%9Fin_family

En daarin zou deze beste man de zoon zijn van de huidige leider.
  woensdag 31 december 2025 @ 15:35:36 #21
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_219697669
Ik denk niet dat hij alleen influencer was noch dat dat feit er veel mee te maken heeft.
pi_219697692
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk niet dat hij alleen influencer was noch dat dat feit er veel mee te maken heeft.
Het zal geen boze dropshipper zijn geweest wiens cursus niet helemaal slaagde.
  woensdag 31 december 2025 @ 15:37:51 #23
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219697700
Gezellig dit zeg.
pi_219697903
Gaat lekker dus. Sjonge jonge jonge. Lekker milieu kom je dan uit -O-
Ook in moeilijke tijden.
pi_219697949
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:34 schreef Adames het volgende:
Familie heeft ook zijn eigen wikipediapagina:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bayba%C5%9Fin_family

En daarin zou deze beste man de zoon zijn van de huidige leider.
[ afbeelding ]
Turkse mafia.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219698031
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Turkse mafia.
Ingewikkeld :+

Allies
Greek mafia
Irish mafia
Israeli mafia
Kurdistan Workers' Party
Kurdish mafia
Pakistani mafia
Russian mafia

Rivals
British firms
Dutch gangs
Macedonian organized crime
Moroccan mafia
Turkish mafia
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 16:06:42 #27
18653 crew  D.
pi_219698126
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat alles wat ie 'doet wat niet mag' 'm juist die 'volgers' oplevert :Y

Hij zal niet op YouTube make-up tips geven :P
  woensdag 31 december 2025 @ 16:11:09 #28
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_219698186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 16:06 schreef D. het volgende:

[..]
Ik denk dat alles wat ie 'doet wat niet mag' 'm juist die 'volgers' oplevert :Y

Hij zal niet op YouTube make-up tips geven :P
Denk meer dat dat een dagbesteding is voor em. Beetje flashen met je eerlijk verdiende geld enzo.
  woensdag 31 december 2025 @ 18:28:45 #29
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219701184
Ondertussen gaat het volgens de stagiair van de NOS om iemand anders.

quote:
In het centrum van de Duitse stad Düsseldorf is gisteren een Nederlandse man zwaargewond geraakt toen de taxi waar hij in zat werd beschoten. Dat heeft het Duitse Openbaar Ministerie bevestigd.

Duitse media melden dat het gaat om een 40-jarige man, die sinds de beschieting in het ziekenhuis ligt. Hij verkeert in levensgevaar, meldt het OM. Volgens de Duitse krant Bild is het slachtoffer een influencer.

De man is een neef van een Nederlander die een celstraf van twintig jaar uitzit voor onder meer drugshandel, bevestigt het Duitse OM na berichtgeving in Duitse media.
https://nos.nl/artikel/25(...)ntrum-van-dusseldorf
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219701820
quote:
11s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Het spoor leidt naar de wereld van de georganiseerde misdaad: de woordvoerder legde uit dat de 40-jarige man de neef is van een Koerdisch-Nederlandse drugsbaron. Het hoofd van de familie zit echter al 20 jaar in de gevangenis.
pi_219701862
quote:
19s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:29 schreef Aether het volgende:

Instant update Hüseyin reageert zelf op sociale media, is niet erg in zijn nopjes: "Vandaag hebben mijn broer Abdullah en andere vrienden en kameraden uit eigen initiatief een bijeenkomst georganiseerd voor het Nederlandse consulaat in Düsseldorf, zodat er een einde komt aan mijn gevangenschap. Nadat het evenement was afgelopen en iedereen met zijn auto was vertrokken, hebben twee eerloze, door honden verwekte lafaards op Çağdaş geschoten terwijl hij geparkeerd in zijn auto zat. Ik zal deze honden vinden. Dat is mijn woord. Iedereen die bij deze laffe, verraderlijke aanval betrokken is, zal van mij zijn antwoord krijgen. Deze plek hangt vol camera’s. Ik zal die honden vinden en hun bloedlijnen uitroeien, dat moeten ze goed weten. Ik geloof uit de grond van mijn hart dat Çağdaş zal herstellen. Laat iedereen die tot deze honden behoort, samen met hun hele geslacht, nu al maar gaan schuilen in welk hondenhok ze ook kunnen vinden. Het is onze eed aan Xwedan: ik zal jullie bloedlijn laten uitsterven."
Wat een praatjes... _O-

Kijk ze staan dan... :')

twitter

[ Bericht 18% gewijzigd door AchJa op 31-12-2025 19:12:33 ]
pi_219701949
… door honden verwekte lafaards…

Lost in translation ws.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219707345
I make him a kebab he can't refuse
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_219707399
Het zou duidelijker zijn als Koerden Koerden worden genoemd, Turken Turken, en Nederlanders Nederlander.
pi_219707405
Zal wel terecht geweest zijn
pi_219707446
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Neem aan wel 5 euro fooi.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')