In hoeverre is dit een cover? 3 van de 4 originele uitvoerende doen mee...quote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Overbodige cover. Overbodige Queen. Overbodige Sjors. Zeker in de Top 100.
Ik zeg: bij twijfel altijd de gezelligheid opzoeken!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan er nog voor kiezen om vanavond oud/nieuw te vieren bij familie en dan gaan ze waarschijnlijk ook wel hitster doen. Maar heb niet de energie voor die drukte denk ik
Hier posten tot oudejaarsconference op tv begint en dan die gaan kijken.quote:
Ligt eraan welke kant je speelt.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar ook wel een beetje gemakkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
En Sjors was een van de weinigen die de schoenen van Freddie had kunnen vullen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In hoeverre is dit een cover? 3 van de 4 originele uitvoerende doen mee...
Dan rij je hem nog een keerquote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is wel mijn favoriete fragment van die hele Elfstedentocht.
Heb die live in het theater gezien 2 weken geleden. Topshow weerquote:Op woensdag 31 december 2025 13:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier posten tot oudejaarsconference op tv begint en dan die gaan kijken.
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:56 schreef Gretzl het volgende:
"Wegkijken is een keuze"
Bekijk deze YouTube-videoDit liedje gaat over Sophie Straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Beter tijdens dit eerste deel van het uur spulletjes pakken
Jij mag heel blij zijn dat ze in Bulgarije De Beste Zangers niet uitzendenquote:
Tom heeft echt de empathie van een bevroren doperwt.quote:
Succes!quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Mansjester het volgende:
Hot take: Iedereen die op Coldplay heeft gestemd hoeft niet dood
Kan nooit slechter zijn dan die teringherrie die hier gemaakt wordt. Oprecht nietquote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij mag heel blij zijn dat ze in Bulgarije De Beste Zangers niet uitzenden
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Mansjester het volgende:
Die hadden nooit geboren moeten wordenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Mansjester het volgende:
Veel plezier peacequote:
Ik vind Poli Genova wel een goede zangeres, maar mijn kennis van Bulgaarse muziek stopt wel bij het ESF.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan die teringherrie die hier gemaakt wordt. Oprecht niet
Hoeveel dagen in een week heb jij??quote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
Over series gesproken. Ik heb er nu 135 gezien trouwens.
Same. Zelf al wel >50 keer teruggekeken, minimaalquote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is wel mijn favoriete fragment van die hele Elfstedentocht.
Netjes. Ik zit ook op zoiets. Tenzij je het over dit jaar hebt haha.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
en hoe voel je je daardoor?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
Benzine is nu net een van de weinige dingen die niet noemenswaardig duurder zijn geworden de laatste jaren.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik word altijd zo somber van die gesprekjes met mensen bij een benzine station. Die voor een grijpstuiver nog snel gaan staan tanken en dan altijd tot de conclusie komen dat het allemaal veel te duur wordt.
40 - 45quote:Op woensdag 31 december 2025 14:01 schreef asco het volgende:
[..]
Hoeveel dagen in een week heb jij??
Sicke aantallenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
Op een volle tank een paar euro bespaard. Nou poeh poehquote:Op woensdag 31 december 2025 14:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik word altijd zo somber van die gesprekjes met mensen bij een benzine station. Die voor een grijpstuiver nog snel gaan staan tanken en dan altijd tot de conclusie komen dat het allemaal veel te duur wordt.
Nee ik ook niet, meestal te druk met andere dingenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sicke aantallen![]()
Ik kom nog niet eens aan de 20 zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |