Dat weet ik, maar ze worden hier toch gepostquote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mex doet niet aan uurlijstjes, dat weten we toch.
Je schoof hem er zelf ook inquote:Op woensdag 31 december 2025 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit een nacht, wel een middag.
En dan haverwege afgelost worden en een wipje gemaakt om later weer in te schuiven
Ik ga vaak even een stukje door het huis lopen tijdens de reclame. Ook even achter het scherm wegquote:Op woensdag 31 december 2025 12:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ze worden hier toch gepostKnap dat hij ze kan ontwijken.
Ja, copyrightschending van Peppers. Zie streamable linkjequote:
Nacht op bankje had ik geluk dat dat zo'n beetje de warmste nacht van het jaar was. 23 graden ofzo. Best lekker geslapen. Was toen gewoon te dronken om fatsoenlijk thuis te komenquote:
Haha ik vind Leon Haan juist goed (iig in atletiek) en jan Roelfs irritante slijmbalquote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, copyrightschending van Peppers. Zie streamable linkje
OS2024 slutingsceremonie genot
Jan Roelfs Baasje
Leon Haan![]()
https://streamable.com/69oe4f
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef Gretzl het volgende:
Verwachten jullie dat de FRANSE ROCKBAND FOENIKS ooit nog eens zal debuteren in de Top 2000?
Bekijk deze YouTube-video
Nooit van gehoord dus nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef Gretzl het volgende:
Verwachten jullie dat de FRANSE ROCKBAND FOENIKS ooit nog eens zal debuteren in de Top 2000?
Dat heb ik ook wel eens gehad in mijn studententijdquote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nacht op bankje had ik geluk dat dat zo'n beetje de warmste nacht van het jaar was. 23 graden ofzo. Best lekker geslapen. Was toen gewoon te dronken om fatsoenlijk thuis te komen
Leon Haan noemde alles Giorgio Moroder. Logisch ook, in Frankrijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, copyrightschending van Peppers. Zie streamable linkje
OS2024 slutingsceremonie genot
Jan Roelfs Baasje
Leon Haan![]()
https://streamable.com/69oe4f
Dan heb je vorig jaar augustus niet naar de sport op tv gekeken waarschijnlijkquote:
Franse band?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef Gretzl het volgende:
Zorg dat t uit de spotify-hitlijsten verdwijntquote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best geestig, maar dit staat wel weer wat hoog he?
Ja klopt.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best geestig, maar dit staat wel weer wat hoog he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |