Generatiekloofquote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, wel op straat voor een ticket kantoor
Ik weet dat Oasis het niet haalt en Lichtje Branden + De Waarheid wel. Denk nog minimaal 3x onze friemelaar, Iris en Die With a Smile. Dus 7 stuks.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om een gok te horen. Aantal, niet titels.
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je het uurlijstje niet gezien? Want dan kan je wat afstrepen.
Ja. Nou, het was niet echt in een park. We waren aan het liften en konden 's avonds geen lift meer krijgen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraag nav under the bridge: hebben jullie weleens een nacht in een park (zonder tent enzo) doorgebracht?
Wel een paar nachten op station (laatste trein missen antigenot) doorgebracht en een keer een nacht op een bankje bij een bushalte geslapenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraag nav under the bridge: hebben jullie weleens een nacht in een park (zonder tent enzo) doorgebracht?
Je gaat al snel duidelijkheid krijgenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat Oasis het niet haalt en Lichtje Branden + De Waarheid wel. Denk nog minimaal 3x onze friemelaar, Iris en Die With a Smile. Dus 7 stuks.
Gods huis is niet voor iedereen open blijkbaarquote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja. No, het was niet echt in een park. We waren aan het liften en konden 's avonds geen lift meer krijgen.
In Staphorst, of all places.![]()
![]()
Mex doet niet aan uurlijstjes, dat weten we toch.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je het uurlijstje niet gezien? Want dan kan je wat afstrepen.
Met of zonder baard?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat RHCP vroeger naakt optrad?
Nooit een nacht, wel een middag.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, wel op straat voor een ticket kantoor
Op die manier ben ik ooit bijna gestrand bij een benzinestation in zuidlimburg.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja. No, het was niet echt in een park. We waren aan het liften en konden 's avonds geen lift meer krijgen.
In Staphorst, of all places.![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Soms zie ik wel onverhoopt 2 of 3 nummers. Vooral de uuropener en uursluiter willen nog wel eens zichtbaar worden bij het scrollenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mex doet niet aan uurlijstjes, dat weten we toch.
Slaap je dan echt lekker?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel een paar nachten op station (laatste trein missen antigenot) doorgebracht en een keer een nacht op een bankje bij een bushalte geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |