Bohh dat was genot op Pinkpop. Lekker met 32 graden. Amyl die steeds meer uit trokquote:Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef Gretzl het volgende:
Dan hoor ik toch liever Amyl & the Sniffers, over goede Australische rammel(PUNK/hard)rock gesproken
Amyl staat ook op het lijstje artiesten waar we het s nachts wel eens over hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef Gretzl het volgende:
Dan hoor ik toch liever Amyl & the Sniffers, over goede Australische rammel(PUNK/hard)rock gesproken
Ja, de studioversie is nog wel een tikkeltje langer dan dit.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat ik niet de albumversie
Bart gaat straks uitgebreid de relatie tussen Sonne en de Pastorale uitleggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We worden besodemieterd! Een uur lang Bart en niet één college
quote:
Bel Carglass!quote:
Beter een ster in je ruitquote:
IJskast er achteraan…quote:Op woensdag 31 december 2025 10:58 schreef peaceman het volgende:
Schoonmoeder dus tja die zet je er niet uit..
Scherp!quote:Op woensdag 31 december 2025 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bart gaat straks uitgebreid de relatie tussen Sonne en de Pastorale uitleggen.
Je kunt immers niet houden van de zon…
Nou ja opzichquote:Op woensdag 31 december 2025 10:58 schreef peaceman het volgende:
Schoonmoeder dus tja die zet je er niet uit..
Welke? De nieuwe?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah het opkomstliedje van Gerwin Prijs
Legt ie dan ook de link naar de reclame uit?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bart gaat straks uitgebreid de relatie tussen Sonne en de Pastorale uitleggen.
Je kunt immers niet houden van de zon…
Eins, hier kommt die Sonnequote:
En rugzak vol ervaring?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga na mijn kop thee maar even mijn rugzak inpakken
Ik las dat je je kop thee in je rugzak ging inpakken en dacht, dat klinkt wat onpraktischquote:Op woensdag 31 december 2025 11:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga na mijn kop thee maar even mijn rugzak inpakken
wel aardig van Rammstein dat ze ook nog educatieve elementen in het nummer hebben gezet.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eins, hier kommt die Sonne
Zwei, hier kommt die Sonne
Drei, sie ist der hellste Stern von allen
Vier, hier kommt die Sonne
Fünf, hier kommt die Sonne
Sechs, hier kommt die Sonne
Sieben, sie ist der hellste Stern von allen
Acht, neun, hier kommt die Sonne
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 31 december 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat je je kop thee in je rugzak ging inpakken en dacht, dat klinkt wat onpraktisch
Nee, ik mot naar Gelderland vandaag voor mijn oud en nieuw plannen.quote:
Gelderland, beste land!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, ik mot naar Gelderland vandaag voor mijn oud en nieuw plannen.
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat je je kop thee in je rugzak ging inpakken en dacht, dat klinkt wat onpraktisch
Ik moet door jullie altijd letten op hoe ik het formuleer hierquote:Op woensdag 31 december 2025 11:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte
Het houdt je scherp zo aan het einde van het jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 11:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ik moet door jullie altijd letten op hoe ik het formulier hier
Kan je gewoon inleveren bij de receptie.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ik moet door jullie altijd letten op hoe ik het formuleer hier
Over 'rugzakjes' gesprokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.e-matching.nl/redactie/'iedereen-heeft-een-rugzak,-en-deze-moet-je-zelf-kunnen-dragen'?Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Wel waar op zich. Goed geformuleerde grappen bedenken terwijl je naar muziek luistert kost cognitief veel moeitequote:Op woensdag 31 december 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het houdt je scherp zo aan het einde van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |