Tragischquote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kon geen pak mie vinden in de voorraadkast.
Deze post bevat louter feiten.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
Beste AC/DC in de lijst deze. Ik heb het gezegd.
Klop dan de roos even van je schouders voor dezequote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reeds behandeldquote:
Ik wist niet dat je Roos had?quote:
Dat is ook niet zo lastig gezien het feit dat het andere liedje er 15x in staat.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
Beste AC/DC in de lijst deze. Ik heb het gezegd.
Heb je wel in de hoek gekeken?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zij ook nietquote:Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Roos had?
quote:He has little red feet
His stockin's in his shoes
Lipstick and rouge on his face
He has his hair piled high
Has a red umbrella
And carries his head in the sky
And I said "Awe Rosie, don't you do that to the boys
Don't you come on so willing
Don't you come on so strong
It can be so chillin'
When you act so willin'
And your warmth sets like the sun"
En in de spotlightquote:
Gezien op Sziget, idd best fijnquote:Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef Gretzl het volgende:
Dan hoor ik toch liever Amyl & the Sniffers, over goede Australische rammel(PUNK/hard)rock gesproken
Maar wat had ie toch een partij goeie muziek voor ons achtergelatenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef Isorden het volgende:
Bon Scott God
Jammer dat ie op een avond besloot *iets* te veel te drinken.
En dat terwijl ie maar 33 is geworden...quote:Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar wat had ie toch een partij goeie muziek voor ons achtergelaten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |