Vraag ik me ook af inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
Mis ik iets in mijn leven als ik geen half bladig keukenpapier gebruik?
Goed te doen, hoewel nu iets hoger denk ik. Temperatuur nu 36 graden, gevoelstemperatuur 39. Vandaag voor het eerst last ervan, dus ik ben op mijn kantoor aan het rommelen (doelen van 2025 bekijken/beoordelen, doelen voor 2026 stellen), met airco aan terwijl vrouwlief buiten zit aan de nieuwe tafel, onder de galerij (afdak?) met 2 ventilatorenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Hoe is de luchtvochtigheid daar? Is het droge warmte of net als Singapore, minimaal 90% luchtvochtigheid. Als het droog is.
Ben vanmorgen ook onderuit gegaan op de fiets... Gelukkig zonder schade... Toen besloten oliebollen niet op de fiets te halen. Wilde naar Beatrixplein. Is net even uit de route. Want schijnt goede kar te zijn. Nu maar in Schalkwijk een beetje snaai gehaald bij die kraam.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef Blues het volgende:
In minder fijn nieuws zo op oudjaarsdag, mijn collegadinnetje is vanochtend met de fiets onderweg naar werk op een glad stuk uitgegleden en heeft haar schouder gebroken
Ja en de try-out in juni (waar waarschijnlijk niets meer van over is) was al leuk.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh is er Peter Pannekoek vanavond? Dat is wel iets om naar uit te kijken eigenlijkNou ja verder ben ik er niet zo mee bezig. Straks nog even een sprokkeldutje op de bank. En verder maar eens aan het Via Pecunia Jaarboek verder werken. En druk met het WK darts natuurlijk. Morgen de kwartfinales
Nee. Toevallig vandaag nog een gedacht. Heb twee rollen gebruikt en vroeg me af in welke situatie in vredesnaam een enkel stukje teveel is.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik pak eigenlijk nooit minder dan 2 velletjes (heel)quote:Op woensdag 31 december 2025 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee. Toevallig vandaag nog een gedacht. Heb twee rollen gebruikt en vroeg me af in welke situatie in vredesnaam een enkel stukje teveel is.
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]Ze zijn al wat eerder verdwenen. Was de smaak beter dan eerdere keren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Jij ziet ze wel?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een heerlijke foto's @:Anthraxx Marijn de wacht houden bij de kitchenaid
Nou dat dus, één is geen.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik pak eigenlijk nooit minder dan 2 velletjes (heel)
Ja en nog steeds wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij ziet ze wel?
Ik dacht al, 6 uren duren kort deze winter.
Nee joh. Je moet gewoon een tork rol in je keuken hangen. Ultiem genot.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ooh ik wel als ik even snel mijn stalen pan een olie laagje moet geven is 1 velletje genoegquote:Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Boks!quote:
Ik heb deze maar besteld. Hoef ik ook geen pedaalemmer en keukenrolhouder meer te kopen.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee joh. Je moet gewoon een tork rol in je keuken hangen. Ultiem genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |