Kerstgemarkt met
@Dr_Flash . Gisteravond laat thuis. Was weer gezellig en we konden samen heerlijk klagen over diverse zaken.
Daarna hem in het hotel achtergelaten voor een dagje wellness met een vriendin. Fles pakte toch om 13.00 de trein.
Nieuw complex voor ons, maar ook met de (verwachte) drukte erg fijn

Vabali spa is the place to be. En reserveren is aan te raden. We liepen de rij zo voorbij
Het was niet alleen ontspanning. Tijdens een opgieting in een volle sauna hoorden we een subtiel wiewwiew waarop de saunameesteres meldde dat zich verontschuldigde voor het ongemak maar dat er een brandalarm was. Sauna uit, badjas aan en even bij de deur wachten terwijl zij info ging halen.
Na 5 minuten bleek het vals alarm en kregen we een complimentje hoe rustig de 'evacuatie' was gegaan. Met ons durfde ze een nieuw noodgeval best aan

Had zeker ook te maken met de kalme manier waarop ze het aanpakte
Daarna verschenen in het naaktcomplex vier mensen in badkleding. Net toen we ons afvroegen of we personeel moesten halen dook er al iemand op. Na een kort gesprek besloten de textieldragers maar naar huis te gaan. Knap hoe ze alle memo's over textielvrij hadden gemist voor binnenkomst.
Maar dat was nog niet spannend genoeg voor me
Blijkbaar vond ik het een goed plan om bij het omkleden mijn handtas in het kleedhok op de bank te laten staan. Kwam ik bij het aankleden (7 uur later) pas weer achter. ALLES zat erin! Sleutels van auto en huis, eigen telefoon, werktelefoon, tablet (want ik kwam recht uit hotel en kostbaarheden in de auto laten is niet slim)
Tas stond er niet meer
Ik naar de balie. Medewerker ging achter kijken.. geen tas ingeleverd
Kleedkamer nogmaals doorzocht... niks
Andere baliemedewerker gevraagd of die toch nog even achter kon checken... geen tas
Ik kwam wel thuis met vriendin en ouders en buren hebben huissleutel. Maar vanochtend had ik een accuut vervoersprobleem gehad en ik zou ook nog 'even' met iemand plus reservesleutels op en neer moeten á 120 km enkele reis. Los van aangifte telefoons, pinpas, rijbewijs.... Gedoe! En zo dom van mij
Men vond het ook heel vervelend dus de supervisor werd erbij gehaald. Blijkbaar waren er camerabeelden. Maar voor dat nodig was dook zij een andere ruimte in EN KWAM TERUG MET MIJN TAS
Tas geknuffeld en de supervisor ook bijna. Blijkbaar had een Samaritaan hem gevonden maar was hij op een andere plek dan de reguliere gevonden voorwerpen weggezet.
Happy end dus.
Vanmorgen gewerkt, kadootje gekregen. Morgen als kadootje vrij gekregen. Komende week werk ik een keer voor een zieke collega, kan best. Ik heb nu t/m 10 januari toch vakantie.
Net oliebollen en snacks gehaald en dit jaar kom ik de deur Just meer uit. En morgen hooguit even naar mijn ouders, voor de rest ga ik kluizenaren

En Fok! wat meer bijhouden.