abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2026 @ 08:49:38 #203
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219708712
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Daar zijn meestal twee oplossingen voor: de tv of naar buiten. Sterkte!
Ze zitten voor de TV.

Buiten is te nat :+
pi_219708718
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nou echt he, dat je daar even niet over na hoeft te denken, is echt een goed begin van het nieuwe jaar.
Borrelt spontaan een goed voornemen op. Weekend weg plannen.
Zsm.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219708740
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Borrelt spontaan een goed voornemen op. Weekend weg plannen.
Zsm.
Wel duurder, vanaf vandaag :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 januari 2026 @ 09:20:12 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219708824
Vondelkerk. ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219708868
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! Wij sliepen vannacht in een hotel en dat was eem van de betere beslissingen die ik de afgelopen tijd maakte :+ gisteren prima gegeten (het was halfpension), dat breekt ook eem beetje de avond. Stranger Things gekeken en gaan slapen. De kamers zijn idioot goed geïsoleerd dus het vuurwerk klonk meer als popcorn. Om 12 uur werd de peuter wakker, hele poos vuurwerk liggen kijken vanuit het enorme raam. Wel onrustig verder geslapen maar wel tot 7 uur ^O^ en nu ontbijtbuffet O+
Winnaar _O_
Spoilers!
pi_219708897
Mogge

Zo te lezen is iedereen oud en nieuw goed doorgekomen, geen enge dingen.

Balen @vlindertje89 dat de lekkage nog niet weg is

Hier is het (nog) droog maar een flinke wind. De muziek/Het gedreun van gisteravond is tot zeker 4 uur doorgegaan. Gelukkig grotendeels doorheen geslapen.

Nu de vraag, kerstboom nog even laten staan of vandaag afbreken
We have far more in common than that which devides us..
pi_219708906
Hier is ie al weg sinds 3e kerstdag. Ik was er klaar mee.
  donderdag 1 januari 2026 @ 09:39:09 #210
13783 Anthraxx
pi_219708915
Ook de dag na kerst opgeruimd. Het nieuwe kitten was niet compatibel met de boom :+. Die zat er meer in dan naast.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 09:39:11 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219708916
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ga je de grens over, is de MwSt 7%
En vanaf vandaag op eten in restaurants ook van 19% naar 7% - maar dat gaat waarschijnlijk niemand doorrekenen in de prijs.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 1 januari 2026 @ 09:45:03 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_219708959
frohes neues.

Mezelf verplicht om tot 9 uur te blijven liggen op bed. Zo snel mogelijk het 6 uur tijdverschil in bioklok wegwerken.
En hier ook harde wind en nat.

Wat er hier in Kleve afgelopen nacht is afgestoken aan siervuurwerk was alles behalve consumenten spul. Groot hoog en doffe klappen. De herrie vanuit Nederland werd goed getempt door de nieuwe dakisolatie. Even raam open, en ja het was nog steeds oorlog aan die kant van de grens.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 1 januari 2026 @ 09:48:35 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_219708984
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ga je de grens over, is de MwSt 7%
En vanaf vandaag op eten in restaurants ook van 19% naar 7% - maar dat gaat waarschijnlijk niemand doorrekenen in de prijs.
Maar de prijzen zullen dan ook niet snel stijgen.
De meeste restaurants hier in Kleve hebben de laatste jaren de prijs ook niet, of nauwelijks verhoogd. En met de MwSt omlaag is de noodzaak voor een verhoging ook een beetje af.
Eens kijken of ik dit jaar wat meer buiten de deur kan gaan eten. Afgelopen jaar was nog al mager wat dat betreft.
pi_219709015
De bus die ik wilde nemen, reed niet. Door de regen naar de volgende halte gelopen, alwaar ik een wasmachine flashback krijg; er staat al 8 minuten dat de bus er over 7 minuten is.

#firstworldproblems

Club, klinkt heerlijk O+
pi_219709029
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb vast niet opgelet. Duurder waarom?
Ik dacht niet per se aan Nederland. Ook niet per se niet, maar toch. Hopelijk niet duurder want niet Nederland altijd leuk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219709065
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!

Kind mocht ook tot laat opblijven en was wel een beetje verdrietig, want dit was de laatste keer dat er zo veel mooi vuurwerk te zien is met oud en nieuw...

Nog gefeliciteerd @Lucky_Strike! Mooie cadeaus!

Ook nog gefeliciteerd @Tele6 met B.!

Ach, @Blues en golfer, beterschap! Dit was wel extra balen op oudjaarsdag. Hopelijk voelen jullie je snel weer beter

@Kaatje1 Hopelijk vandaag weer minder pijn

@sigme Mooitje heeft helaas dus geen snoozeknop?

@vlindertje89 sjips, toch weer lekkage! Hopelijk wordt het snel nu wel goed verholpen

@Clubsoda ik ben jaloers! Ontbijtbuffet!

@derLudolf Dat waren veeeeeeel oliebollen!

@z80 Nog kerststol gevonden? Maleisië was enige vakantieland waar ik gediscrimineerd werd. Misschien dacht de lokale bevolking dat ik een lokale dame was die het aanpapte met een toerist ofzo, maar ik werd soms heel onbeleefd of niet geholpen daar. Singapore vond ik leuk! Waarschijnlijk ook kilo's aangekomen door het vele eten daar

Nu even zin maken om te douchen en aankleden, want moet straks naar het werk. We hebben nog oliebollen en appelbeignets over, is dat te heftig als ontbijt?
pi_219709083
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:54 schreef Yinny het volgende:
We hebben nog oliebollen en appelbeignets over, is dat te heftig als ontbijt?
Nee joh, dat is verplicht nieuwjaarsontbijt. Beter wordt het niet.
  donderdag 1 januari 2026 @ 10:02:24 #218
13783 Anthraxx
pi_219709110
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb vast niet opgelet. Duurder waarom?
Ik dacht niet per se aan Nederland. Ook niet per se niet, maar toch. Hopelijk niet duurder want niet Nederland altijd leuk.
Btw gaat omhoog op hotels en vakantiehuisjes in Nederland. Van 9% naar 21%.
pi_219709190
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Winnaar _O_
O+ Ik vergat erbij te vermelden dat we gisteren ook nog de DM en Duitse supermarkt hebben meegepakt *O*
  donderdag 1 januari 2026 @ 10:22:24 #220
63722 z80
I fink you freaky
pi_219709223
quote:

knip

@:z80 Nog kerststol gevonden? Maleisië was enige vakantieland waar ik gediscrimineerd werd. Misschien dacht de lokale bevolking dat ik een lokale dame was die het aanpapte met een toerist ofzo, maar ik werd soms heel onbeleefd of niet geholpen daar. Singapore vond ik leuk! Waarschijnlijk ook kilo's aangekomen door het vele eten daar

Nu even zin maken om te douchen en aankleden, want moet straks naar het werk. We hebben nog oliebollen en appelbeignets over, is dat te heftig als ontbijt?
Geen kerststol, deze waren op.
En Maleisië was behoorlijk veranderd en niet in positieve zin. Meer richting de strenge moslim leer. En opdringerige verkopers met Indiase achtergrond.
Ik denk dat ik voorlopig niet meer naar Maleisië of Singapore ga. Beide landen geven om verschillende redenen geen "thuis" gevoel.

En voor wat betreft de discriminatie. Dit leek voornamelijk op Chinese gericht. Zelfs in Chinatown was het duidelijk zichtbaar. Mensen die Chinees (Mandarin of Kanton) spraken of duidelijke noord Chinese uiterlijk hebben, werden met de rug aangekeken of opmerkingen naar gemaakt.
pi_219709228
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
O+ Ik vergat erbij te vermelden dat we gisteren ook nog de DM en Duitse supermarkt hebben meegepakt *O*
All hail Clubsoda _O_
Spoilers!
pi_219709410
Misschien moet ik er een lang weekend van maken en weer lekker bij Vabali gaan niksen O-)
pi_219709567
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:45 schreef Vanyel het volgende:
Misschien moet ik er een lang weekend van maken en weer lekker bij Vabali gaan niksen O-)
Doen!

En oliebollen en appelbeignets zijn nu op!
pi_219709770
Goedemorgen.

Jullie krijgen ook een gelukkig Nieuwjaar gewenst van B O+
pi_219709789
Ik droomde dat mijn broertje me belde omdat hij met de auto van m'n pa ergens stond en de auto kon niet harder dan 2 km/u meer.

Dat was best een realistische droom want m'n pa had de auto in december voor de APK gedaan, toen kwam eruit dat de lagers van de versnellingsbak vervangen moesten worden, maar voordat hij dat ingepland kon krijgen heeft broertje de auto geleend voor een winterse kampeerreis naar de Eifel. En ik ben dus benieuwd hoe dat reed. Heb niet genoeg verstand van versnellingsbaklagers om te kunnen inschatten hoe die het doen op heuvels&belading&kou.

Broertje appt me net gelukkig nieuwjaar dus hij is iig heelhuids terug :D
pi_219709806
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:04 schreef Yinny het volgende:

[..]
Doen!

En oliebollen en appelbeignets zijn nu op!
Wij hebben er nog een stuk of 10 te gaan. Van beide *)
pi_219709861
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:33 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.

Jullie krijgen ook een gelukkig Nieuwjaar gewenst van B O+
Een liefdevol jaar toegewenst jullie saampjes :*
pi_219709866
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben Marijn wakker gemaakt. En die wilde verder slapen. Dus we zijn voor niets opgebleven. :').

Om 07:00 kwamen ze er uit. Ze zitten elkaar al 2 uur in de haren. Ik ben de dag inmiddels wel weer zat.
Je krijgt er zoveel voor terug ;)
pi_219709871
quote:
Gelukkig Nieuwjaar! Wij sliepen vannacht in een hotel en dat was eem van de betere beslissingen die ik de afgelopen tijd maakte :+ gisteren prima gegeten (het was halfpension), dat breekt ook eem beetje de avond. Stranger Things gekeken en gaan slapen. De kamers zijn idioot goed geïsoleerd dus het vuurwerk klonk meer als popcorn. Om 12 uur werd de peuter wakker, hele poos vuurwerk liggen kijken vanuit het enorme raam. Wel onrustig verder geslapen maar wel tot 7 uur ^O^ en nu ontbijtbuffet O+
Topidee *G*
pi_219709879
quote:

Kind mocht ook tot laat opblijven en was wel een beetje verdrietig, want dit was de laatste keer dat er zo veel mooi vuurwerk te zien is met oud en nieuw...

Nog gefeliciteerd @:lucky_strike! Mooie cadeaus!

Ook nog gefeliciteerd @:tele6 met B.!

Ach, @:blues en golfer, beterschap! Dit was wel extra balen op oudjaarsdag. Hopelijk voelen jullie je snel weer beter

@:kaatje1 Hopelijk vandaag weer minder pijn

@:sigme Mooitje heeft helaas dus geen snoozeknop?

@:vlindertje89 sjips, toch weer lekkage! Hopelijk wordt het snel nu wel goed verholpen

@:clubsoda ik ben jaloers! Ontbijtbuffet!

@:derludolf Dat waren veeeeeeel oliebollen!

@:z80 Nog kerststol gevonden? Maleisië was enige vakantieland waar ik gediscrimineerd werd. Misschien dacht de lokale bevolking dat ik een lokale dame was die het aanpapte met een toerist ofzo, maar ik werd soms heel onbeleefd of niet geholpen daar. Singapore vond ik leuk! Waarschijnlijk ook kilo's aangekomen door het vele eten daar

Jij ook de allerbeste wensen lieve Yinny met je megaposts :D :*
Ik wens je een mooi jaar toe waarin je je eigen keuze kan maken voor de toekomst.
pi_219709886
quote:
Ooh goed idee! Ik liet ze toen ze klein waren achter bij opa en oma 🤣
pi_219709892
Met ons gaat het weer oké, g staat alweer in de keuken, lekker mosterdsoep te maken :9
Ik ga zo even bewegen buiten of binnen en lekker pianospelen.
En 2 wasjes draaien & tussendoor powerappen met gevallen collegadinnetje die nu pas beseft hoeveel pijn dit doet, hoe onhandig het is, hoelang het gaat duren en daarom best wel in een dip zit/mag zitten ;(
pi_219709893
Mogguh! Vanmorgen snel rondje door het huis gedaan voor rolluiken, kattenluik en katten ontbijt. Nadut gedaan en daarna in een hoek gedoken. Nu lig ik erover te denken om op te staan.
Maar bed ligt nog heerlijk, de katten bovenop mij ook en ik heb toch geen vaste afspraak staan vandaag dus tja.

Boekje verder lezen onder de dekens is ook fijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219709935
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogguh! Vanmorgen snel rondje door het huis gedaan voor rolluiken, kattenluik en katten ontbijt. Nadut gedaan en daarna in een hoek gedoken. Nu lig ik erover te denken om op te staan.
Maar bed ligt nog heerlijk, de katten bovenop mij ook en ik heb toch geen vaste afspraak staan vandaag dus tja.

Boekje verder lezen onder de dekens is ook fijn.
Ik zou er dan lekker blijven
  donderdag 1 januari 2026 @ 12:18:58 #235
13783 Anthraxx
pi_219710097
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Je krijgt er zoveel voor terug ;)
Een hoop liefde 🥰. Maar wel afgewisseld met gedoe. En dat 20x op een dag
pi_219710126
Fijn dat jullie weer beter zijn @Blues en mooi blijven liggen @Cat-astrophe, lekker warm

Over een paar jaar kan je ze wel alleen laten toch @Goitske ?

Fijn weer wat van je te horen @Yinny werk ze straks!

Het besluit is genomen, de kerstboom en kerstspullen gaan weg
pi_219710147
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat jullie weer beter zijn @:blues en mooi blijven liggen @:cat-astrophe, lekker warm

Over een paar jaar kan je ze wel alleen laten toch @:goitske ?

Fijn weer wat van je te horen @:yinny werk ze straks!

Het besluit is genomen, de kerstboom en kerstspullen gaan weg
Ja ze zijn nu 11 en 13
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 januari 2026 @ 12:25:17 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219710156
Het jaar sportief begonnen in de Sportschool. Nu lekker broodje oppiepen met enerzijds zalm/kruidenboter en anderzijds roomboter/boerenkaas. :9

Om 1615 naar de Bios. Last Viking.
pi_219710213
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:25 schreef borisz het volgende:
Het jaar sportief begonnen in de Sportschool. Nu lekker broodje oppiepen met enerzijds zalm/kruidenboter en anderzijds roomboter/boerenkaas. :9

Om 1615 naar de Bios. Last Viking.
Goed bezig.
Ik ben nog niet verder dan mn badjas en de bank
En het is dat ik zo naar mn schoonouders ga anders was ik vandaag ook niet verder gekomen dan dat
pi_219710228
Het jaar sportief begonnen met een appje van mijn trainer :Y
pi_219710233
Ik wou goedemorgen zeggen maar ik zie dat het al middag is :D Het bed ligt nog iets te lekker.
pi_219710239
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:45 schreef Vanyel het volgende:
1200 euro voor 4 dagen.
Misschien een keer iets anders proberen ;(
pi_219710344
:D
pi_219710417
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
1200 euro voor 4 dagen.
Da’s 1 nacht in het Rosewood in Amsterdam :D
  donderdag 1 januari 2026 @ 12:51:17 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219710530
Goedemorgen kijkbuiskindertjes!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag @Lucky_Strike

Hier was het "rustig" met O&N.. hier is vuurwerk ook het hoogtepunt van de avond en ik was bij vrienden met groooote ramen en een actieve buurt.. (niet alleen in de volksbuurt in NL dus..)
Lekker spelletjes gespeeld en gegeten gedronken en alles.. ik had zelf appelflappen gemaakt (die driehoekige..)
En vanmorgen de laatste twee opgepeuzeld als ontbijt..
Tevens kijkend naar het nieuwjaarsconcert..en commentaargevend in de familie groeps chat.. (vroegah.. O+ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219710591
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:30 schreef Vanyel het volgende:
pi_219710638
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:30 schreef Vanyel het volgende:
Goede reminder.
Het jaar sportief begonnen met een appje aan mijn trainer :Y :D
pi_219710685
Het was en bleef rustig op deze plek. Het oorlogsgeweld was in de verte te horen. Ook mooie beelden hoor!
Deels al wat kerst gedoe geruimd. Wat een licht als het donkere tafelkleed verdwenen is van het witte blad.
Een kleine brunch van overnight oats is even voldoende.
Over voornemens ga ik eens nadenken.
De column heb ik nu 2 x gelezen. https://www.volkskrant.nl(...)-verzet-je~bde87c2d/

Laatste update van de amaryllis: hoogte inclusief bloemen 75 cm en 65 cm.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219710756
Dan begin ik het jaar maar sportief met veldrijden kijken, telt dat ook?

Ookal is een van mijn goede voornemens ook wel meer sporten. Minder kan ook bijna niet.....
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:12:16 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219710844
Sportief is hier schansspringen.. ^O^
Nog even wachten..
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 13:13:16 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219710854
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
1200 euro voor 4 dagen.
Hoeveel nachten komt er dan een escort langs?
pi_219710874
Bestewensebestemense!

Hier de bank uitgeklapt en met zn 2 gevierd. Eigenlijk al sinds we samen zijn. Na een week familiebezoek altijd wel lekker en fijn voor poes. Poes is over de jaren zoveel relaxter geworden O+ Van paniek verstoppen en wegkruipen en een dag lang de gangkast niet uitkomen in jaar 1, naar eigenlijk de hele avond bij ons zitten, met grote ogen, maar relatieeeef relaxed O+ Het vuurwerk zelf is met de jaren ook echt wel minder geworden, maar nog steeds best heftig op momenten. De relaxtheid van poes heeft ook nadelen. Zo word ik tegenwoordig af en toe wakker omdat ze ongegeneerd over mn hoofd heen klimt :')

Zo eens kijken of de auto's het ook dit jaar weer overleefd hebben :')

Ik heb het kontje van een (1) oliebol op :') Hail Ozempic :') Brunch en avondeten niet goed getimed, en ook wat te veel eigenlijk. Dus heel de avond mn indo kunnen aanraken :') (OOK HET ETEN) De kaasjes met de O+ MS toastjes selectie O+ dus ook onaangeroerd gebleven :') Ipv het vage voornemen een oliebollenteef te maken, netjes mn yoghurt met een schep proteïne gegeten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219710879
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]
V hoeft er niet voor te betalen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:16:06 #254
63722 z80
I fink you freaky
pi_219710892
quote:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 13:32:33 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219711035
quote:
Puuuuuuuh
pi_219711089
Kat Henk kotst net over de cocina de Leña heen. Leidenfrost kotsjes die in het rond danste en de geur van verdampte en verbrande kots in huis :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219711254
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:38 schreef Clubsoda het volgende:
Lach je me nu uit omdat ik een skere tata (zo noemt t kind me) ben?
pi_219711382
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Lach je me nu uit omdat ik een skere tata (zo noemt t kind me) ben?
Om de herkenbaarheid van een leuk idee en dan toch maar niet vanwege debiel veel geld. Of ik ben ook een skere tata natuurlijk.
pi_219711451
quote:

[..]
Nul. Ik heb dan mijn handen vol aan mijn vrouw en de sauna.
pi_219711801
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bestewensebestemense!

Hier de bank uitgeklapt en met zn 2 gevierd. Eigenlijk al sinds we samen zijn. Na een week familiebezoek altijd wel lekker en fijn voor poes. Poes is over de jaren zoveel relaxter geworden O+ Van paniek verstoppen en wegkruipen en een dag lang de gangkast niet uitkomen in jaar 1, naar eigenlijk de hele avond bij ons zitten, met grote ogen, maar relatieeeef relaxed O+ Het vuurwerk zelf is met de jaren ook echt wel minder geworden, maar nog steeds best heftig op momenten. De relaxtheid van poes heeft ook nadelen. Zo word ik tegenwoordig af en toe wakker omdat ze ongegeneerd over mn hoofd heen klimt :')

Zo eens kijken of de auto's het ook dit jaar weer overleefd hebben :')

Ik heb het kontje van een (1) oliebol op :') Hail Ozempic :') Brunch en avondeten niet goed getimed, en ook wat te veel eigenlijk. Dus heel de avond mn indo kunnen aanraken :') (OOK HET ETEN) De kaasjes met de O+ MS toastjes selectie O+ dus ook onaangeroerd gebleven :') Ipv het vage voornemen een oliebollenteef te maken, netjes mn yoghurt met een schep proteïne gegeten.
Oliebolteef *O* :D :*
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 15:11:06 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219712523
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 14:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nul. Ik heb dan mijn handen vol aan mijn vrouw en de sauna.
Mag haast wel voor die prijs
  donderdag 1 januari 2026 @ 15:29:52 #262
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219712781
Ook "sportief" begonnen, uurtje gewandeld met Willem (in niemandsland, zodat we geen andere honden tegenkomen). Wel eerst uitgeslapen, tot half 8 :') En het werd alweer warm toen we aan de wandel waren, daarna was het even bewolkt met 3 spatjes regen, nu weer volle zon. Maar het wordt maar 31 graden vandaag gelukkig hehe. Komende dagen zelfs onder de 30 en ´s nachts ronduit koud O+

Verder de politie al langs zien rijden, want toen ik met Willem de deur uit ging begon de takkeherrie van een after party hier in de wijk. Ze hebben vaker feesten daar, hele buurt heeft er uiteraard last van. Komende week gaan we officieel aangifte doen van overlast, de lokale wet is hier erg duidelijk over: het mag niet. Punt. Toen de politie aankwam, maar ook toen die weer weg was, ging het volume inderdaad naar beneden.

Eten? Net een bak yoghurt op, straks iets met het restantje biefstuk doen (denk dat er nog een goeie 700-800 gram over is, van de bijna 2kg die op de parrilla ging). De provoleta was ook weer erg lekker :Y

Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 1 januari 2026 @ 15:38:00 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219712880
quote:
80s.gif Op donderdag 1 januari 2026 15:29 schreef flipsen het volgende:
Ook "sportief" begonnen, uurtje gewandeld met Willem (in niemandsland, zodat we geen andere honden tegenkomen). Wel eerst uitgeslapen, tot half 8 :') En het werd alweer warm toen we aan de wandel waren, daarna was het even bewolkt met 3 spatjes regen, nu weer volle zon. Maar het wordt maar 31 graden vandaag gelukkig hehe. Komende dagen zelfs onder de 30 en ´s nachts ronduit koud O+

Verder de politie al langs zien rijden, want toen ik met Willem de deur uit ging begon de takkeherrie van een after party hier in de wijk. Ze hebben vaker feesten daar, hele buurt heeft er uiteraard last van. Komende week gaan we officieel aangifte doen van overlast, de lokale wet is hier erg duidelijk over: het mag niet. Punt. Toen de politie aankwam, maar ook toen die weer weg was, ging het volume inderdaad naar beneden.

Eten? Net een bak yoghurt op, straks iets met het restantje biefstuk doen (denk dat er nog een goeie 700-800 gram over is, van de bijna 2kg die op de parrilla ging). De provoleta was ook weer erg lekker :Y

[ afbeelding ]
was dat voor argentijnse poffertjes pan op de bbq ? :P:
pi_219712936
Het huis is van kerst ontdaan, wat heerlijk, zo’n kunstkerstboom, geen naalden festival.
Tweede netvliesmigraine ook al achter de rug -O- gisteren ook 2x en maandan daarvoor niets
pi_219712965
Wij liepen 7 km *O*

Net als heel Rotterdam :')
  donderdag 1 januari 2026 @ 15:49:19 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219712998
Kerstboom leveren we hier op 6 januari in bij school; die kunnen er een prijs voor de leerlingen mee winnen als ze een bepaald aantal ophalen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219713003
Wij liepen maar 1,5km door de regen. Maar aangezien we om 2 uur vannacht al 7k stappen hadden is het zo wel goed voor vandaag :D

quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Het huis is van kerst ontdaan, wat heerlijk, zo’n kunstkerstboom, geen naalden festival.
Tweede netvliesmigraine ook al achter de rug -O- gisteren ook 2x en maandan daarvoor niets
-O- beterschap! Hopelijk nu weer lang niet.
pi_219713089
Ik ben eindelijk bezig met het fotoboek van onze vakantie (afgelopen) september. Goed dat we een beetje hebben bijgehouden wat we welke dag gedaan hebben, want anders was het wel een puzzel geworden.
pi_219713187
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat vreselijk akelig :*
pi_219713229
Ik heb ook gewandeld, tussen wat kinderen door die op de grond speurden naar vuurwerk waar nog wat mee kon.
Lekker frisse neus, mét regen :D
Daarna weer een klein hapje uit de box (wel lekker :P ) en daarna een dut met podcast (die moet ik terugspoelen dus :D ) en nu het laatste deel uit de box. Rendang met mango, ook lekker :Y
g is bezig met ons fotoverslag van de box.
(niet voor hh vatbaar overigens)
pi_219713460
Wat zonde van die doos Blues!

Wij hebben een toptraiteur om de hoek zitten. Ik haal er heeeeel veel van TGTG. Maar hun smeersel game is echt.. apart... Echt alles wat ze maken en verkopen aan snackjes is gewoon echt heel erg lekker en als er dan eens een smeerseltje bij zit is het een laf ondefinieerbaar smaakje met een onaangename textuur. Zo'n wonderlijk contrast met de rest.
pi_219713682
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zonde van die doos Blues!

Wij hebben een toptraiteur om de hoek zitten. Ik haal er heeeeel veel van TGTG. Maar hun smeersel game is echt.. apart... Echt alles wat ze maken en verkopen aan snackjes is gewoon echt heel erg lekker en als er dan eens een smeerseltje bij zit is het een laf ondefinieerbaar smaakje met een onaangename textuur. Zo'n wonderlijk contrast met de rest.
Sausjes maken t gerecht, das wel jammer dan.
pi_219713725
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 17:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Sausjes maken t gerecht, das wel jammer dan.
Ik bedoel voor op toastjes! Sorry niet duidelijk
pi_219713902
Het was de hele dag uienweer dus ik heb darts gekeken en een klein ommetje gewandeld. En nou staat er weer een traybake warm te worden :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219714028
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het was de hele dag uienweer dus ik heb darts gekeken en een klein ommetje gewandeld. En nou staat er weer een traybake warm te worden :9
Mn pa noemde het altijd bokkeweer :D (ik denk ipv pokkeweer of zo, hele familie noemt het bokkeweer :D O+ )
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 januari 2026 @ 19:06:33 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219714373
Last Viking. ^O^
Goeie film. Zwarte comedy al speelt er ook een familiedrama doorheen. Pijn en humor liggen in deze film dicht bij elkaar.
pi_219714709
De Adidas van mijn Vinted pakketjes-soap zijn weer verkocht *G*

Dit keer via DHL, dus dat is pakketdienst nr 3 waar ik te maken mee ga krijgen. (Vorige waren Mondial Relay en daarna Vinted Go.) DHL is wel supermakkelijk, want meerdere pakketpunten heel dichtbij. Yay :D
pi_219715041
Ademloos van het gesprek met Robbert Dijkgraaff over de toekomst.
https://www.ziggo.nl/ente(...)het-college-van-2025

Als ik een account maak bij een internet winkelier en hullie willen mijn geboortedag weten, vul ik 1-1-jaartal in.
En nu kreeg ik vandaag dus leuke mails met kortingen van 20-10 % w/
Verleidelijk en toch niks nodig.

Succes@Tele6 drie x is scheepsrecht.
pi_219715338
Ik was van plan vanavond voor het eerst in een week weer thuis te koken (en eten).
Belandde bij mijn ouders alwaar ik aan de dis genood werd.

Morgen weer een kans. En dan moet de kip die ik gisteren uit de vriezer haalde ook écht op :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 1 januari 2026 @ 21:15:53 #280
63722 z80
I fink you freaky
pi_219715983
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was van plan vanavond voor het eerst in een week weer thuis te koken (en eten).
Belandde bij mijn ouders alwaar ik aan de dis genood werd.

Morgen weer een kans. En dan moet de kip die ik gisteren uit de vriezer haalde ook écht op :7
Je hebt toch hulp rondlopen die je met alle plezier van je kip probleem afhelpen?
  donderdag 1 januari 2026 @ 21:38:10 #281
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219716275
quote:
7s.gif Op donderdag 1 januari 2026 15:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]
was dat voor argentijnse poffertjes pan op de bbq ? :P:
Verrek, dat is eigenlijk een heel goed idee :D maar het is voor provoleta, dus kaas. Kaaspoffertjes :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219716289
Ik kijk de film “de terugreis” zo’n lieve film.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 21:51:12 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219716493
Ik kijk naar de kachel. Kan ik eigenlijk wel uren naar kijken. Intussen maar es werk gemaakt van glasvezel aanvragen. Hoewel "lokale" aanbieder (qua naam dan, is handelsnaam van een firma in Baden Württemberg) geen tv pakket met daarin Nederlandse zenders. Dus enkel maar internet aangevraagd. En vaste telefoon, die krijg je er ongevraagd bij.

Alles ingevuld. Licht de knop om naar de volgende pagina te gaan niet op, dus alles maar op de mail gezet. Ben benieuwd wanneer ik meer hoor.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 22:30:43 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219717171
Morgenochtend nog even naar het werk, halve dag. 's Middags even achter een kledingkast aan en morgenavond theoriedeel van de kettingzaagcursus. Tussendoor kettingzaag nog even schoon maken en ketting slijpen. Zaterdagochtend praktijk.

Wou eigenlijk nog even naar Agravis voor een trekkersleutel (oom heeft z'n trekker nu vlakbij m'n huis staan, sleutels zijn redelijk universeel) zodat ik zaterdag nog even wat hout op kan halen. Maar ze zijn pas maandag weer geopend.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 januari 2026 @ 22:35:56 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219717298
Ondertussen in Tiel. Nou ja of Gaston.

Geen wandeling morgen. Ik ga het er niet op wagen. Ik ga wel naar een hel op aarde. Later meer :P.
pi_219717303
quote:
6s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:35 schreef borisz het volgende:

Geen wandeling morgen. Ik ga het er niet op wagen. Ik ga wel naar een hel op aarde. Later meer :P.
Monkey Town?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 januari 2026 @ 22:44:46 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219717419
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Monkey Town?
Nee en hel uit een andere categorie.
pi_219717633
quote:
6s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:35 schreef borisz het volgende:

vd Valk? 8-)
pi_219717666
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 23:19 schreef Blues het volgende:

[..]
vd Valk? 8-)
Meubelboulevard 😉
pi_219717731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 23:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Meubelboulevard 😉
Ikea *O*
pi_219718179
Vroeg. Ritme.

De spanning van de groep achter is eraf maar ik weet niet hoeveel weerstand het pieletje in de kast normaal gesproken heeft of dat er ergens actief kortsluiting is, dus ik wacht op de man. Zijn meterkast. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219718199
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 23:19 schreef Blues het volgende:

[..]
vd Valk? 8-)
Waarom is dat hellig :o
pi_219718228
'morgen. Sportschool afspraak op de gewone tijd, dus de laatste vakantiedag is metzonder uitslapen. Hoewel ik een inhaaldutje vanmiddag niet uitsluit.
pi_219718243
Deductie gedaan. Ergens actieve kortsluiting in de tuin. Jippie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219718292
Stom -O-

Ik ben benieuwd hoe makkelijk ik op mijn werk kom met die sneeuw...
pi_219718365
Hier was de sneeuw alweer aan het smelten @Clubsoda, hopelijk valt t bij jullie ook mee.

Vervelend @Lonaa!

Ik zit al een kwartier met de auto bij kwikfit :Z . Ook verhuurder gebeld dat lekkage toch nog niet is opgelost, kantoor is nog gesloten dus nemen alleen spoedmeldingen aan. Dus maandag bellen voor de melding tenzij het spoed wordt. Nu wel fijn dat ik weet hoe het vorige keer was en dat het toen ook goed ging. Het is vooralsnog minder nat dan toen. Hopelijk blijft dat zo, ook nadat wat nu nog sneeuw is op het dak is gesmolten en naar beneden komt. Staat wel weer een ventilator op en katten beneden opgesloten. Want die wil ik niet achter de schotten hebben, en de opening zit op de open zolder dus daar kan ik ze alleen weghouden door in woonkamer op te sluiten. Wordt wat extra stroom verbruiken dus komende dagen.. gister ook al paar uur de ventilator aan gehad. Gelukkig is 't vandaag iig goedkoop. Hopelijk blijft dat nog ff zo tot maandag :D . En het helpt iig wel.
pi_219718391
Het dooit wel inderdaad, maar met deze hoeveelheid krijg je dam eerst nog zo'n dikke laag smurrie. Een baam onbegaanbaar, bij de andere goed in het spoor blijven. Maar het is allemaal goed gegaan :)

Gedoe met auto en lekkage, succes!
pi_219718584
Goedemorgen

Voor ons doen vroeg op gestaan en een flinke wandeling door de sneeuw gemaakt O+
pi_219718596
Goedemorgen!
Hier geen sneeuw, alleen maar een klein beetje witte vlekken.

De bevers zijn vol goede voornemens het jaar begonnen:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219718600
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kijk de film “de terugreis” zo’n lieve film.
Dat keken wij op oudjaarsavond. Daar leverde ik die Pannekoek graag voor in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 2 januari 2026 @ 09:33:49 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219718612
Wat voor bomen knagen die beesten eigenlijk om @sigme ? (Oftewel: is het interessant brandhout)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')