Nou echt he, dat je daar even niet over na hoeft te denken, is echt een goed begin van het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Ontbijtbuffet, dat klinkt goed nu!
Ik vrees dat ik zelf de oliebollen in de airfryer moet gooien zo. Of in de paninigrill prakken, misschien is dat ook wel lekker.
Daar zijn meestal twee oplossingen voor: de tv of naar buiten. Sterkte!quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben Marijn wakker gemaakt. En die wilde verder slapen. Dus we zijn voor niets opgebleven..
Om 07:00 kwamen ze er uit. Ze zitten elkaar al 2 uur in de haren. Ik ben de dag inmiddels wel weer zat.
Ze zitten voor de TV.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar zijn meestal twee oplossingen voor: de tv of naar buiten. Sterkte!
Borrelt spontaan een goed voornemen op. Weekend weg plannen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou echt he, dat je daar even niet over na hoeft te denken, is echt een goed begin van het nieuwe jaar.
Wel duurder, vanaf vandaagquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Borrelt spontaan een goed voornemen op. Weekend weg plannen.
Zsm.
Winnaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! Wij sliepen vannacht in een hotel en dat was eem van de betere beslissingen die ik de afgelopen tijd maaktegisteren prima gegeten (het was halfpension), dat breekt ook eem beetje de avond. Stranger Things gekeken en gaan slapen. De kamers zijn idioot goed geïsoleerd dus het vuurwerk klonk meer als popcorn. Om 12 uur werd de peuter wakker, hele poos vuurwerk liggen kijken vanuit het enorme raam. Wel onrustig verder geslapen maar wel tot 7 uur
en nu ontbijtbuffet
Ga je de grens over, is de MwSt 7%quote:
Maar de prijzen zullen dan ook niet snel stijgen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga je de grens over, is de MwSt 7%
En vanaf vandaag op eten in restaurants ook van 19% naar 7% - maar dat gaat waarschijnlijk niemand doorrekenen in de prijs.
Ik heb vast niet opgelet. Duurder waarom?quote:
Nee joh, dat is verplicht nieuwjaarsontbijt. Beter wordt het niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:54 schreef Yinny het volgende:
We hebben nog oliebollen en appelbeignets over, is dat te heftig als ontbijt?
Btw gaat omhoog op hotels en vakantiehuisjes in Nederland. Van 9% naar 21%.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb vast niet opgelet. Duurder waarom?
Ik dacht niet per se aan Nederland. Ook niet per se niet, maar toch. Hopelijk niet duurder want niet Nederland altijd leuk.
quote:
Geen kerststol, deze waren op.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:54 schreef Yinny het volgende:
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!
knip
@:z80 Nog kerststol gevonden? Maleisië was enige vakantieland waar ik gediscrimineerd werd. Misschien dacht de lokale bevolking dat ik een lokale dame was die het aanpapte met een toerist ofzo, maar ik werd soms heel onbeleefd of niet geholpen daar. Singapore vond ik leuk! Waarschijnlijk ook kilo's aangekomen door het vele eten daar
Nu even zin maken om te douchen en aankleden, want moet straks naar het werk. We hebben nog oliebollen en appelbeignets over, is dat te heftig als ontbijt?
All hail Clubsodaquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik vergat erbij te vermelden dat we gisteren ook nog de DM en Duitse supermarkt hebben meegepakt
Doen!quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:45 schreef Vanyel het volgende:
Misschien moet ik er een lang weekend van maken en weer lekker bij Vabali gaan niksen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |