abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219708706
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Ontbijtbuffet, dat klinkt goed nu!

Ik vrees dat ik zelf de oliebollen in de airfryer moet gooien zo. Of in de paninigrill prakken, misschien is dat ook wel lekker.
Nou echt he, dat je daar even niet over na hoeft te denken, is echt een goed begin van het nieuwe jaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219708708
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben Marijn wakker gemaakt. En die wilde verder slapen. Dus we zijn voor niets opgebleven. :').

Om 07:00 kwamen ze er uit. Ze zitten elkaar al 2 uur in de haren. Ik ben de dag inmiddels wel weer zat.
Daar zijn meestal twee oplossingen voor: de tv of naar buiten. Sterkte!
  donderdag 1 januari 2026 @ 08:49:38 #203
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219708712
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Daar zijn meestal twee oplossingen voor: de tv of naar buiten. Sterkte!
Ze zitten voor de TV.

Buiten is te nat :+
pi_219708718
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nou echt he, dat je daar even niet over na hoeft te denken, is echt een goed begin van het nieuwe jaar.
Borrelt spontaan een goed voornemen op. Weekend weg plannen.
Zsm.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219708740
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Borrelt spontaan een goed voornemen op. Weekend weg plannen.
Zsm.
Wel duurder, vanaf vandaag :{
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 januari 2026 @ 09:20:12 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219708824
Vondelkerk. ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219708868
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! Wij sliepen vannacht in een hotel en dat was eem van de betere beslissingen die ik de afgelopen tijd maakte :+ gisteren prima gegeten (het was halfpension), dat breekt ook eem beetje de avond. Stranger Things gekeken en gaan slapen. De kamers zijn idioot goed geïsoleerd dus het vuurwerk klonk meer als popcorn. Om 12 uur werd de peuter wakker, hele poos vuurwerk liggen kijken vanuit het enorme raam. Wel onrustig verder geslapen maar wel tot 7 uur ^O^ en nu ontbijtbuffet O+
Winnaar _O_
Spoilers!
pi_219708897
Mogge

Zo te lezen is iedereen oud en nieuw goed doorgekomen, geen enge dingen.

Balen @vlindertje89 dat de lekkage nog niet weg is

Hier is het (nog) droog maar een flinke wind. De muziek/Het gedreun van gisteravond is tot zeker 4 uur doorgegaan. Gelukkig grotendeels doorheen geslapen.

Nu de vraag, kerstboom nog even laten staan of vandaag afbreken
We have far more in common than that which devides us..
pi_219708906
Hier is ie al weg sinds 3e kerstdag. Ik was er klaar mee.
  donderdag 1 januari 2026 @ 09:39:09 #210
13783 Anthraxx
pi_219708915
Ook de dag na kerst opgeruimd. Het nieuwe kitten was niet compatibel met de boom :+. Die zat er meer in dan naast.
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 09:39:11 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219708916
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ga je de grens over, is de MwSt 7%
En vanaf vandaag op eten in restaurants ook van 19% naar 7% - maar dat gaat waarschijnlijk niemand doorrekenen in de prijs.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 1 januari 2026 @ 09:45:03 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_219708959
frohes neues.

Mezelf verplicht om tot 9 uur te blijven liggen op bed. Zo snel mogelijk het 6 uur tijdverschil in bioklok wegwerken.
En hier ook harde wind en nat.

Wat er hier in Kleve afgelopen nacht is afgestoken aan siervuurwerk was alles behalve consumenten spul. Groot hoog en doffe klappen. De herrie vanuit Nederland werd goed getempt door de nieuwe dakisolatie. Even raam open, en ja het was nog steeds oorlog aan die kant van de grens.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 1 januari 2026 @ 09:48:35 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_219708984
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ga je de grens over, is de MwSt 7%
En vanaf vandaag op eten in restaurants ook van 19% naar 7% - maar dat gaat waarschijnlijk niemand doorrekenen in de prijs.
Maar de prijzen zullen dan ook niet snel stijgen.
De meeste restaurants hier in Kleve hebben de laatste jaren de prijs ook niet, of nauwelijks verhoogd. En met de MwSt omlaag is de noodzaak voor een verhoging ook een beetje af.
Eens kijken of ik dit jaar wat meer buiten de deur kan gaan eten. Afgelopen jaar was nog al mager wat dat betreft.
pi_219709015
De bus die ik wilde nemen, reed niet. Door de regen naar de volgende halte gelopen, alwaar ik een wasmachine flashback krijg; er staat al 8 minuten dat de bus er over 7 minuten is.

#firstworldproblems

Club, klinkt heerlijk O+
pi_219709029
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb vast niet opgelet. Duurder waarom?
Ik dacht niet per se aan Nederland. Ook niet per se niet, maar toch. Hopelijk niet duurder want niet Nederland altijd leuk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219709065
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!

Kind mocht ook tot laat opblijven en was wel een beetje verdrietig, want dit was de laatste keer dat er zo veel mooi vuurwerk te zien is met oud en nieuw...

Nog gefeliciteerd @Lucky_Strike! Mooie cadeaus!

Ook nog gefeliciteerd @Tele6 met B.!

Ach, @Blues en golfer, beterschap! Dit was wel extra balen op oudjaarsdag. Hopelijk voelen jullie je snel weer beter

@Kaatje1 Hopelijk vandaag weer minder pijn

@sigme Mooitje heeft helaas dus geen snoozeknop?

@vlindertje89 sjips, toch weer lekkage! Hopelijk wordt het snel nu wel goed verholpen

@Clubsoda ik ben jaloers! Ontbijtbuffet!

@derLudolf Dat waren veeeeeeel oliebollen!

@z80 Nog kerststol gevonden? Maleisië was enige vakantieland waar ik gediscrimineerd werd. Misschien dacht de lokale bevolking dat ik een lokale dame was die het aanpapte met een toerist ofzo, maar ik werd soms heel onbeleefd of niet geholpen daar. Singapore vond ik leuk! Waarschijnlijk ook kilo's aangekomen door het vele eten daar

Nu even zin maken om te douchen en aankleden, want moet straks naar het werk. We hebben nog oliebollen en appelbeignets over, is dat te heftig als ontbijt?
pi_219709083
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:54 schreef Yinny het volgende:
We hebben nog oliebollen en appelbeignets over, is dat te heftig als ontbijt?
Nee joh, dat is verplicht nieuwjaarsontbijt. Beter wordt het niet.
  donderdag 1 januari 2026 @ 10:02:24 #218
13783 Anthraxx
pi_219709110
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb vast niet opgelet. Duurder waarom?
Ik dacht niet per se aan Nederland. Ook niet per se niet, maar toch. Hopelijk niet duurder want niet Nederland altijd leuk.
Btw gaat omhoog op hotels en vakantiehuisjes in Nederland. Van 9% naar 21%.
pi_219709190
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Winnaar _O_
O+ Ik vergat erbij te vermelden dat we gisteren ook nog de DM en Duitse supermarkt hebben meegepakt *O*
  donderdag 1 januari 2026 @ 10:22:24 #220
63722 z80
I fink you freaky
pi_219709223
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:54 schreef Yinny het volgende:
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!

knip

@:z80 Nog kerststol gevonden? Maleisië was enige vakantieland waar ik gediscrimineerd werd. Misschien dacht de lokale bevolking dat ik een lokale dame was die het aanpapte met een toerist ofzo, maar ik werd soms heel onbeleefd of niet geholpen daar. Singapore vond ik leuk! Waarschijnlijk ook kilo's aangekomen door het vele eten daar

Nu even zin maken om te douchen en aankleden, want moet straks naar het werk. We hebben nog oliebollen en appelbeignets over, is dat te heftig als ontbijt?
Geen kerststol, deze waren op.
En Maleisië was behoorlijk veranderd en niet in positieve zin. Meer richting de strenge moslim leer. En opdringerige verkopers met Indiase achtergrond.
Ik denk dat ik voorlopig niet meer naar Maleisië of Singapore ga. Beide landen geven om verschillende redenen geen "thuis" gevoel.

En voor wat betreft de discriminatie. Dit leek voornamelijk op Chinese gericht. Zelfs in Chinatown was het duidelijk zichtbaar. Mensen die Chinees (Mandarin of Kanton) spraken of duidelijke noord Chinese uiterlijk hebben, werden met de rug aangekeken of opmerkingen naar gemaakt.
pi_219709228
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
O+ Ik vergat erbij te vermelden dat we gisteren ook nog de DM en Duitse supermarkt hebben meegepakt *O*
All hail Clubsoda _O_
Spoilers!
pi_219709410
Misschien moet ik er een lang weekend van maken en weer lekker bij Vabali gaan niksen O-)
pi_219709567
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:45 schreef Vanyel het volgende:
Misschien moet ik er een lang weekend van maken en weer lekker bij Vabali gaan niksen O-)
Doen!

En oliebollen en appelbeignets zijn nu op!
pi_219709770
Goedemorgen.

Jullie krijgen ook een gelukkig Nieuwjaar gewenst van B O+
pi_219709789
Ik droomde dat mijn broertje me belde omdat hij met de auto van m'n pa ergens stond en de auto kon niet harder dan 2 km/u meer.

Dat was best een realistische droom want m'n pa had de auto in december voor de APK gedaan, toen kwam eruit dat de lagers van de versnellingsbak vervangen moesten worden, maar voordat hij dat ingepland kon krijgen heeft broertje de auto geleend voor een winterse kampeerreis naar de Eifel. En ik ben dus benieuwd hoe dat reed. Heb niet genoeg verstand van versnellingsbaklagers om te kunnen inschatten hoe die het doen op heuvels&belading&kou.

Broertje appt me net gelukkig nieuwjaar dus hij is iig heelhuids terug :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')