abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219709806
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:04 schreef Yinny het volgende:

[..]
Doen!

En oliebollen en appelbeignets zijn nu op!
Wij hebben er nog een stuk of 10 te gaan. Van beide *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219709861
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:33 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.

Jullie krijgen ook een gelukkig Nieuwjaar gewenst van B O+
Een liefdevol jaar toegewenst jullie saampjes :*
pi_219709866
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben Marijn wakker gemaakt. En die wilde verder slapen. Dus we zijn voor niets opgebleven. :').

Om 07:00 kwamen ze er uit. Ze zitten elkaar al 2 uur in de haren. Ik ben de dag inmiddels wel weer zat.
Je krijgt er zoveel voor terug ;)
pi_219709871
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! Wij sliepen vannacht in een hotel en dat was eem van de betere beslissingen die ik de afgelopen tijd maakte :+ gisteren prima gegeten (het was halfpension), dat breekt ook eem beetje de avond. Stranger Things gekeken en gaan slapen. De kamers zijn idioot goed geïsoleerd dus het vuurwerk klonk meer als popcorn. Om 12 uur werd de peuter wakker, hele poos vuurwerk liggen kijken vanuit het enorme raam. Wel onrustig verder geslapen maar wel tot 7 uur ^O^ en nu ontbijtbuffet O+
Topidee *G*
pi_219709879
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:54 schreef Yinny het volgende:
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!

Kind mocht ook tot laat opblijven en was wel een beetje verdrietig, want dit was de laatste keer dat er zo veel mooi vuurwerk te zien is met oud en nieuw...

Nog gefeliciteerd @:lucky_strike! Mooie cadeaus!

Ook nog gefeliciteerd @:tele6 met B.!

Ach, @:blues en golfer, beterschap! Dit was wel extra balen op oudjaarsdag. Hopelijk voelen jullie je snel weer beter

@:kaatje1 Hopelijk vandaag weer minder pijn

@:sigme Mooitje heeft helaas dus geen snoozeknop?

@:vlindertje89 sjips, toch weer lekkage! Hopelijk wordt het snel nu wel goed verholpen

@:clubsoda ik ben jaloers! Ontbijtbuffet!

@:derludolf Dat waren veeeeeeel oliebollen!

@:z80 Nog kerststol gevonden? Maleisië was enige vakantieland waar ik gediscrimineerd werd. Misschien dacht de lokale bevolking dat ik een lokale dame was die het aanpapte met een toerist ofzo, maar ik werd soms heel onbeleefd of niet geholpen daar. Singapore vond ik leuk! Waarschijnlijk ook kilo's aangekomen door het vele eten daar

Nu even zin maken om te douchen en aankleden, want moet straks naar het werk. We hebben nog oliebollen en appelbeignets over, is dat te heftig als ontbijt?
Jij ook de allerbeste wensen lieve Yinny met je megaposts :D :*
Ik wens je een mooi jaar toe waarin je je eigen keuze kan maken voor de toekomst.
pi_219709886
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! Wij sliepen vannacht in een hotel en dat was eem van de betere beslissingen die ik de afgelopen tijd maakte :+ gisteren prima gegeten (het was halfpension), dat breekt ook eem beetje de avond. Stranger Things gekeken en gaan slapen. De kamers zijn idioot goed geïsoleerd dus het vuurwerk klonk meer als popcorn. Om 12 uur werd de peuter wakker, hele poos vuurwerk liggen kijken vanuit het enorme raam. Wel onrustig verder geslapen maar wel tot 7 uur ^O^ en nu ontbijtbuffet O+
Ooh goed idee! Ik liet ze toen ze klein waren achter bij opa en oma 🤣
pi_219709892
Met ons gaat het weer oké, g staat alweer in de keuken, lekker mosterdsoep te maken :9
Ik ga zo even bewegen buiten of binnen en lekker pianospelen.
En 2 wasjes draaien & tussendoor powerappen met gevallen collegadinnetje die nu pas beseft hoeveel pijn dit doet, hoe onhandig het is, hoelang het gaat duren en daarom best wel in een dip zit/mag zitten ;(
pi_219709893
Mogguh! Vanmorgen snel rondje door het huis gedaan voor rolluiken, kattenluik en katten ontbijt. Nadut gedaan en daarna in een hoek gedoken. Nu lig ik erover te denken om op te staan.
Maar bed ligt nog heerlijk, de katten bovenop mij ook en ik heb toch geen vaste afspraak staan vandaag dus tja.

Boekje verder lezen onder de dekens is ook fijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219709935
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogguh! Vanmorgen snel rondje door het huis gedaan voor rolluiken, kattenluik en katten ontbijt. Nadut gedaan en daarna in een hoek gedoken. Nu lig ik erover te denken om op te staan.
Maar bed ligt nog heerlijk, de katten bovenop mij ook en ik heb toch geen vaste afspraak staan vandaag dus tja.

Boekje verder lezen onder de dekens is ook fijn.
Ik zou er dan lekker blijven
  donderdag 1 januari 2026 @ 12:18:58 #235
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219710097
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Je krijgt er zoveel voor terug ;)
Een hoop liefde 🥰. Maar wel afgewisseld met gedoe. En dat 20x op een dag
pi_219710126
Fijn dat jullie weer beter zijn @Blues en mooi blijven liggen @Cat-astrophe, lekker warm

Over een paar jaar kan je ze wel alleen laten toch @Goitske ?

Fijn weer wat van je te horen @Yinny werk ze straks!

Het besluit is genomen, de kerstboom en kerstspullen gaan weg
We have far more in common than that which devides us..
pi_219710147
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat jullie weer beter zijn @:blues en mooi blijven liggen @:cat-astrophe, lekker warm

Over een paar jaar kan je ze wel alleen laten toch @:goitske ?

Fijn weer wat van je te horen @:yinny werk ze straks!

Het besluit is genomen, de kerstboom en kerstspullen gaan weg
Ja ze zijn nu 11 en 13
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 januari 2026 @ 12:25:17 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219710156
Het jaar sportief begonnen in de Sportschool. Nu lekker broodje oppiepen met enerzijds zalm/kruidenboter en anderzijds roomboter/boerenkaas. :9

Om 1615 naar de Bios. Last Viking.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219710213
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:25 schreef borisz het volgende:
Het jaar sportief begonnen in de Sportschool. Nu lekker broodje oppiepen met enerzijds zalm/kruidenboter en anderzijds roomboter/boerenkaas. :9

Om 1615 naar de Bios. Last Viking.
Goed bezig.
Ik ben nog niet verder dan mn badjas en de bank
En het is dat ik zo naar mn schoonouders ga anders was ik vandaag ook niet verder gekomen dan dat
pi_219710228
Het jaar sportief begonnen met een appje van mijn trainer :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219710233
Ik wou goedemorgen zeggen maar ik zie dat het al middag is :D Het bed ligt nog iets te lekker.
pi_219710239
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:45 schreef Vanyel het volgende:
Misschien moet ik er een lang weekend van maken en weer lekker bij Vabali gaan niksen O-)
1200 euro voor 4 dagen.
Misschien een keer iets anders proberen ;(
pi_219710344
:D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219710417
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
1200 euro voor 4 dagen.
Misschien een keer iets anders proberen ;(
Da’s 1 nacht in het Rosewood in Amsterdam :D
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 1 januari 2026 @ 12:51:17 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219710530
Goedemorgen kijkbuiskindertjes!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag @Lucky_Strike

Hier was het "rustig" met O&N.. hier is vuurwerk ook het hoogtepunt van de avond en ik was bij vrienden met groooote ramen en een actieve buurt.. (niet alleen in de volksbuurt in NL dus..)
Lekker spelletjes gespeeld en gegeten gedronken en alles.. ik had zelf appelflappen gemaakt (die driehoekige..)
En vanmorgen de laatste twee opgepeuzeld als ontbijt..
Tevens kijkend naar het nieuwjaarsconcert..en commentaargevend in de familie groeps chat.. (vroegah.. O+ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219710591
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:30 schreef Vanyel het volgende:
:D
pi_219710638
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:30 schreef Vanyel het volgende:
Goede reminder.
Het jaar sportief begonnen met een appje aan mijn trainer :Y :D
pi_219710685
Het was en bleef rustig op deze plek. Het oorlogsgeweld was in de verte te horen. Ook mooie beelden hoor!
Deels al wat kerst gedoe geruimd. Wat een licht als het donkere tafelkleed verdwenen is van het witte blad.
Een kleine brunch van overnight oats is even voldoende.
Over voornemens ga ik eens nadenken.
De column heb ik nu 2 x gelezen. https://www.volkskrant.nl(...)-verzet-je~bde87c2d/

Laatste update van de amaryllis: hoogte inclusief bloemen 75 cm en 65 cm.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219710756
Dan begin ik het jaar maar sportief met veldrijden kijken, telt dat ook?

Ookal is een van mijn goede voornemens ook wel meer sporten. Minder kan ook bijna niet.....
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:12:16 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219710844
Sportief is hier schansspringen.. ^O^
Nog even wachten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: