VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL TE LAAG.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eens opgezocht waar Bedshapedstaat.
1165
Volgend jaar hier, op Twitter en op Reddit de troepen mobiliserenquote:Op woensdag 31 december 2025 08:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te gaan doen!
Ik vind het wel altijd vermakelijk om dat soort troep samen af te kraken.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:55 schreef Redefine het volgende:
Het is me gelukt om beide nummers van Karst te missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat is ook vermakelijk. Maar daarvoor zijn nog genoeg andere nummers over in de lijst.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd vermakelijk om dat soort troep samen af te kraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |