Goed dat je binnen bentquote:Op woensdag 31 december 2025 01:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aloha!
het is gevaarlijk glad buiten..
Wat hand- en spandiensten bij grote oliebollenproductie.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Noobie. Wat heb jij beleefd?
Hij had geen stem meer om te protesteren.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:00 schreef PippenScottie het volgende:
Roemloos afscheid van Jeroen van Inkel
Ik kan nu beginnen.quote:
hier minus 6 brrquote:Op woensdag 31 december 2025 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het is hier nog ruim vier graden buiten.
Sleep well Pip!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
Nachtbrakers, ook ik ga slapen.
Veel plezier nog! Was een leuke avond!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
Gadverdammequote:
Goede keuze! Fijne nacht en tot morgen en sorry dat we je vragen niet beantwoord hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer is ie?quote:Op woensdag 31 december 2025 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga nog een biertje pakken, blijf toch wel t/m Echoes.
Zeg dat, ik had nog wel een kleine egotrip verwachtquote:Op woensdag 31 december 2025 02:00 schreef PippenScottie het volgende:
Roemloos afscheid van Jeroen van Inkel
Die man was ziek en kan nu lekker thuis ziek zijn. Knap dat hij er toch nog was.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg dat, ik had nog wel een kleine egotrip verwacht
denk ik ook, Free Bird ga ik niet trekken helaasquote:Op woensdag 31 december 2025 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga denk ik Everlong nog meepakken en dan sjaak afhaak voor mij
vannacht was hetquote:Op woensdag 31 december 2025 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
Origineel van Ultravox al genoemd?
Dit geldt ook voor mij. Stemplaat en daarna wil ik graag naar bed. Ik was 5 uur terug al moequote:Op woensdag 31 december 2025 02:04 schreef TheVulture het volgende:
Stemplaat Linger wordt mijn laatste voor vannacht
Was ze nog dronken?quote:Op woensdag 31 december 2025 02:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hopelijk ligt @:ok01 nu lekker in bed
Ze zei van wel en ging naar huis fietsen, maar sindsdien hebben we niets van haar genomen. Ik denk dat ze gewoon lekker naar bed gegaan is. Dat is ook wel het slimste, al is het niet per se het gezelligste.quote:
Ik neem een slok van mijn rumcola voor deze fout.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat nummer heeft geen reet met Belfast te maken, Lippens
Wiki is het daar niet mee eens:quote:Op woensdag 31 december 2025 02:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat nummer heeft geen reet met Belfast te maken, Lippens
Fijne nacht en succes bij de wedstrijd morgen!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:09 schreef Raceneus het volgende:
Beste mensen, klaas vaak is nog niet langs gekomen, maar ik heb morgen een hardloopwedstrijd, moet toch maar slapen. Weltrusten!
Zet 'm op morgen!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:09 schreef Raceneus het volgende:
Beste mensen, klaas vaak is nog niet langs gekomen, maar ik heb morgen een hardloopwedstrijd, moet toch maar slapen. Weltrusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |