"No More Tears" psat meer bij dat iemand dood is denk ik?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:54 schreef MTheBassman het volgende:
Toch wel raar dat dit hoger staat dan Iron Man en Crazy Train wmb.
Haha ja ik had een leven gekregen I guessquote:Op woensdag 31 december 2025 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is leuk dat je weer mee komt posten! Vroeger was je een stuk actiever op FOK!, maar mooi dat je voor de top 2000 weer terugkomt
Mijn halve rumcola staat nog voor me.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:55 schreef TheVulture het volgende:
Gefeliciteerd allen, we hebben de shift van Van Inkel overleefd
Dan kan ik het wel begrijpen, ik doelde meer op dat ik Crazy Train en Iron Man wel echt betere nummers vind.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"No More Tears" psat meer bij dat iemand dood is denk ik?
Ja, heel goed, maar toch fijn dat je in deze week terug bent!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha ja ik had een leven gekregen I guess
Ik trouwens ookquote:Op woensdag 31 december 2025 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel begrijpen, ik doelde meer op dat ik Crazy Train en Iron Man wel echt betere nummers vind.
Hoihoiquote:Op woensdag 31 december 2025 01:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aloha!
het is gevaarlijk glad buiten..
Noobie. Wat heb jij beleefd?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aloha!
het is gevaarlijk glad buiten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |