Niet als je gelovig bentquote:Op woensdag 31 december 2025 01:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind My Immortal een beetje ironisch op een uitvaart
Nee want zij heeft mij alquote:Op woensdag 31 december 2025 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet Poppejans taggen als je Amy Lee plaatjes post
Ik dacht dat ik nog een stemplaat heb dit uur, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met 2x SeF dit uur is er na My Immortal niet echt meer iets om voor op te blijven
Moet je net de mazzel hebben dat je het juiste geloof hebt gekozen.quote:
Denk het ook wel jaquote:
Dat is alsof je foto’s maakt van je ontlasting en deze op volgorde zetquote:
Heb een redelijk beeld van wat de verschillende godsdiensten leren, dus op zich is het een educated guessquote:Op woensdag 31 december 2025 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Moet je net de mazzel hebben dat je het juiste geloof hebt gekozen.
“It was the Mormons”
Bewaar je nog wat voor een tweede plasbeurt later dit uur?quote:
Ik ken mensen die dit weleens doen, voor de lolquote:Op woensdag 31 december 2025 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is alsof je foto’s maakt van je ontlasting en deze op volgorde zet
Ja het is ontzettend sneu en triest... deze tekst past er ook wel ineens heel goed bij trouwensquote:
Dat moeten Fokkers zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 01:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit weleens doen, voor de lol
Foto's maken van je poepjes?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Go onquote:Op woensdag 31 december 2025 01:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Jonge?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:09 schreef ShinyStar het volgende:
Mijn vader zijn naam was ook Freek. Komt dichtbij zo.
Ik heb liever stukjes chocolade.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:10 schreef hihohaswessam het volgende:
ik weet niet waarom maar "geef me stukjes toekomst" pakt me wel
Er komt nog een matig stukje toekomst aan?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bewaar je nog wat voor een tweede plasbeurt later dit uur?
Goud komt ook nog, toepasselijk nummer voor bij een plasbeurt welquote:Op woensdag 31 december 2025 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er komt nog een matig stukje toekomst aan?
Eerste plaspauze duurde al niet lang genoeg.
Stevie vindt het Nicksquote:Op woensdag 31 december 2025 01:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is Fleetwood Mac dan toch godendrank ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |