Ja ik pleur wijntje maar achteroverquote:Op woensdag 31 december 2025 01:02 schreef peaceman het volgende:
Ik heb mijn bier nog niet op, maar wil eigenlijk wel naar bed
Lekker atten. Anders heb je morgen ochtend nog watquote:Op woensdag 31 december 2025 01:02 schreef peaceman het volgende:
Ik heb mijn bier nog niet op, maar wil eigenlijk wel naar bed
Ik bedoelde meer hoe het werd aangekondigdquote:
Atje voor de sfeer kun je morgenochtend nog doen bij Rene Karstquote:Op woensdag 31 december 2025 01:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker atten. Anders heb je morgen ochtend nog wat
Waar staat Skillet in je lijst?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn favoriete christelijke nummer is trouwens Oceans van Hillsong United, #171 in mijn top 1000. Maar weet niet of ik die per se bij mijn uitvaart wil.
Oja walgelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 01:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Atje voor de sfeer kun je morgenochtend nog doen bij Rene Karst
Skillet is wel tof! Zeg ik ook als atheïst.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar staat Skillet in je lijst?
Mogen wij Jeroen het geheel aan elkaar laten praten.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:04 schreef houdjemond het volgende:
Doe deze dan maar als intro @:PippenScottie rest zoek je zelf maar uit
Skillet is een interessante!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar staat Skillet in je lijst?
Ik vind My Immortal een beetje ironisch op een uitvaartquote:Op woensdag 31 december 2025 01:04 schreef houdjemond het volgende:
Doe deze dan maar als intro @:PippenScottie rest zoek je zelf maar uit
Hella, dan kom ik uit die kistquote:Op woensdag 31 december 2025 01:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Mogen wij Jeroen het geheel aan elkaar laten praten.
Inclusief potten en pannen wals
Ja, precies! Elke bierliefhebber moet daar toch minimaal 1x geweest zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 00:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je daar 6x naartoe gaat voor een weekend kan je elk weekend naar 4/5 andere brouwerijen, zoveel is er.
Ow, dat klinkt goed! Ik heb em op het lijstje gezet. Erg dicht bij het station, dat is ook wel fijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hopfengarten. Aan de voorkant van het pand zie je niets, maar aan de achterkant zit daadwerkelijk een gigantische tuin vol hop.
Past mooi bij mij.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind My Immortal een beetje ironisch op een uitvaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |