Goede oude tijdquote:Op woensdag 31 december 2025 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk ONZ SC, maar dat was voor 2015, dus Mycroft kan het niet vinden.
quote:Op woensdag 31 december 2025 01:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat okkie niet meer komt, dus doe ik het maar:
Cowgirl ofzo
Niet echt van toepassing
pass.
Af en toe, prima
Hebben we deze niet al gehad?Dan zeg ik deze keer wel uhhh, Froukje.
Ik weet. Toen ik begon met genealogie heb ik nog veel kunnen vinden waar ik nu weer 30/40 jaar op zou moeten wachten tot het vrij komtquote:Op woensdag 31 december 2025 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Was een paar jaar geleden gedoe over.
https://www.weespernieuws(...)n-in-woning-papelaanquote:Op woensdag 31 december 2025 01:37 schreef wdn het volgende:
[..]
wtf. hoorde het maar half maar was het zoveel?!
Dat had flink fout kunnen gaan
quote:
Dit is heel ernstig om te horen. Wij gaan onszelf weer vermakenquote:Op woensdag 31 december 2025 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lieve mensen, ik en mijn metgezel hier gaan nog 1 liedje meeluisteren en dan weer terug naar de serie die we aan het bingen waren (We wilden The Bear maar haar Disney+ is opgehouden en illegalie doet beetje moeilijk, lol). Jammer van het volgende uur met 2 keer Billy JoelGod![]()
![]()
Neuk ze!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lieve mensen, ik en mijn metgezel hier gaan nog 1 liedje meeluisteren en dan weer terug naar de serie die we aan het bingen waren (We wilden The Bear maar haar Disney+ is opgehouden en illegalie doet beetje moeilijk, lol). Jammer van het volgende uur met 2 keer Billy JoelGod![]()
![]()
Sodetering, dit is een bizarrequote:
Jij hebt maar een rare avondquote:Op woensdag 31 december 2025 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
De tering, absurd wel hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1100 kilo vuurwerk in een huis in Weesp
Veel plezier met de chill weer straksquote:Op woensdag 31 december 2025 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
Zijn zwanenzang, 10 jaar dood al weerquote:Op woensdag 31 december 2025 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
Deze heb ik nog op Pinkpop 2014 gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |