?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jullie zijn wel echt aan een potentiële ramp ontsnapt met dat vuurwerk.
Wat een totaalidioot was dat dan
Ik heb geen idee meer haha, zo lang geleden!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar was het ookweer dat wij veel posten, Serious Request? ONZ SC?
Naja, het is een online website. Daarop staan levende personen alleen als het onderbouwd is met bronnen enzo (bij bekende personen). En mijn moeder is niet openbaar (maar voor mij en die printscreen die ik plaatste dus wel).quote:
Ik heb geen idee meer haha, zo lang geleden!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar was het ookweer dat wij veel posten, Serious Request? ONZ SC?
thanks! Ik zal eens kijkrnquote:Op woensdag 31 december 2025 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 meet 2025/2026
You did what nowquote:Op woensdag 31 december 2025 01:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ahhhh kutzooi, vorig uur Voor Haar gemist
Dit is echt jammer, daar keek ik naar uit. Wel geneukt.
Ik denk ONZ SC, maar dat was voor 2015, dus Mycroft kan het niet vinden.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer haha, zo lang geleden!
En ik was het niet!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1100 kilo vuurwerk in een huis in Weesp
Bedankt Van Gaal!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nee is ook zo. Was een paar jaar geleden gedoe over.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naja, het is een online website. Daarop staan levende personen alleen als het onderbouwd is met bronnen enzo (bij bekende personen). En mijn moeder is niet openbaar (maar voor mij en die printscreen die ik plaatste dus wel).
Die twee had je best kunnen combinerenquote:Op woensdag 31 december 2025 01:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
wtf. hoorde het maar half maar was het zoveel?!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1100 kilo vuurwerk in een huis in Weespd
Tevens dit. Ook vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die twee had je best kunnen combineren
Dat was dan ook vuurwerk geworden.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die twee had je best kunnen combineren
Ouwe batser!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |