Jullie zijn wel echt aan een potentiële ramp ontsnapt met dat vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is waarkan altijd nog naar huis.
Dat zal bij mij toch echt Creep geweest zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
Dit was volgens mij de eerste RH die ik hoorde. Ik kan me ergere bedenken van ze.
Creep voor mij. En Karma Police.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
Dit was volgens mij de eerste RH die ik hoorde. Ik kan me ergere bedenken van ze.
Ik weet van niets. Wie wat waar wanneer hoe?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet en de karaoke Fylaxie?
In Enschede lag maar 900 kilo vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jullie zijn wel echt aan een potentiële ramp ontsnapt met dat vuurwerk.
Wat een totaalidioot was dat dan
Oh ja dat kan ook, heb ik waarschijnlijk onbewust weleens langs horen komen.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zal bij mij toch echt Creep geweest zijn.
Die vind ik toch niet zo boeiend tbhquote:Op woensdag 31 december 2025 01:31 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Klopt! En Creep deden ze ook niet, maar die doen ze bijna nooit. Helaas.
MUZ / Top 2000 meet 2025/2026quote:Op woensdag 31 december 2025 01:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet van niets. Wie wat waar wanneer hoe?
Ik was toen 0/1, dus ja...quote:Op woensdag 31 december 2025 01:32 schreef PippenScottie het volgende:
Creep was overal in 1996? Wat het jaar ook was
Street Spirit is wel een van de eerste verder want ik kan me nog herinneren dat Griekse vrienden van me die deelden op Facebook.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook, heb ik waarschijnlijk onbewust weleens langs horen komen.
Ik denk dat ik eens wat mensen ga taggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
En zo heurt hetquote:Op woensdag 31 december 2025 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en indien niet dan is dat niet mijn probleem.
Moet dit pijnlijk toegeven met je. Maar zo'n griep en weinig kunnen praten is wel beter voor de nummers die hij draaien moet.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat hij nog altijd ontzettend liefhebber is van het vak
Hij kan het alleen niet meer, in ieder geval niet in deze setting
Same here.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, ik vergeet altijd hoe deze heet.
Waar was het ookweer dat wij veel posten, Serious Request? ONZ SC?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
DOE HET NU DOE HET NUquote:Op woensdag 31 december 2025 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens wat mensen ga taggen.
Als ik nuchter ben, anders gaat het gegarandeerd fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |