Zo ver terug ben je waarschijnlijk ook wel familie van heel veel andere bekende mensenquote:Op woensdag 31 december 2025 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
Sharon den Adel is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verre achternicht van mij. Daarvoor moeten we wel terug naar het jaar 1246.
[ afbeelding ]
Was hij maar afwezig geweestquote:Op woensdag 31 december 2025 01:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ooooh Jeroen heeft de griep! Zou dat verklaren waarom ie zo afwezig was van de week?
Dat wens je niemand toe.
Kom, ik denk meequote:Op woensdag 31 december 2025 01:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
5 stapjesmaar is ook weer zo stom.
Aangaande die stamboom en de AVG; hebben al die mensen toestemming gegeven?quote:Op woensdag 31 december 2025 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
Sharon den Adel is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verre achternicht van mij. Daarvoor moeten we wel terug naar het jaar 1246.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 31 december 2025 01:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou vooruit. Deze luister ik ook nog even. Een van de mooiste van Radiohead
In dat geval: volgend jaar de wals in de top 2000quote:Op woensdag 31 december 2025 01:28 schreef TheVulture het volgende:
Van Inkel gaat er met de minuut slechter uitzien trouwens, die gaat straks nog hemelen voordat zijn shift voorbij is
Ja misschien wel. Maar toont wel weer karakter dat ie gewoon doorzet.quote:
Zo jammer dat ze deze niet deden op Rock Werchter 2017quote:Op woensdag 31 december 2025 01:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou vooruit. Deze luister ik ook nog even. Een van de mooiste van Radiohead
Ja, en indien niet dan is dat niet mijn probleem.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aangaande die stamboom en de AVG; hebben al die mensen toestemming gegeven?
Ik geloof ook wel dat hij nog altijd ontzettend liefhebber is van het vakquote:Op woensdag 31 december 2025 01:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Maar toont wel weer karakter dat ie gewoon doorzet.
Klopt, praktisch iedereen in Nederland. Maar je moet het wel kunnen bewijzen.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:28 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Zo ver terug ben je waarschijnlijk ook wel familie van heel veel andere bekende mensen
Wel Karma Police!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:29 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze deze niet deden op Rock Werchter 2017
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |