Absoluutquote:Op woensdag 31 december 2025 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil we nog wel eens live zien. Zijn ze nog goed?
Jij ook een fijne nacht Deco!!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Ice Queen stemplaatgenot
Hierna wel echt ronken
tiktokquote:Op woensdag 31 december 2025 01:25 schreef TheVulture het volgende:
Wat heb ik trouwens gemist dat Wicked Game zo enorm stijgt?
Ik luister eigenlijk nauwelijks naar de muziek nogquote:Op woensdag 31 december 2025 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat, is die al geweest? Was ik zo druk aan het typen?
Ik kan me alleen maar een ervaring herinneren op Appelpop 2011. Heb ze hele, hele, helemaal achterin de tent gezien.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil we nog wel eens live zien. Zijn ze nog goed?
Het was een hele snelle. Zonde, want dat was de laatste wals van dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat, is die al geweest? Was ik zo druk aan het typen?
Trusten Decoquote:Op woensdag 31 december 2025 01:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Ice Queen stemplaatgenot
Hierna wel echt ronken
Spill the beans. Juicy het liefstquote:Op woensdag 31 december 2025 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heb de hele middag en avond overleefd met een leuke dame
Dit kunnen wij niet over ons heen laten gaan.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was een hele snelle. Zonde, want dat was de laatste wals van dit jaar.
Best, ik doe mee.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
Genot
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Within Temptation setlists
Mwah niet veel te zeggen. Ken dr al een paar jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 01:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Spill the beans. Juicy het liefst
Twee minuten lopen. Leeg bed en kaddenquote:Op woensdag 31 december 2025 01:26 schreef houdjemond het volgende:
Is er iemand van de mannen die NIET snurkt? Hjm zoekt bed.
Ik moet je helaas teleurstellen. Vriendin zegt dat het niet zo heel erg is. Of ik haar geloof, weet ik niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:26 schreef houdjemond het volgende:
Is er iemand van de mannen die NIET snurkt? Hjm zoekt bed.
5 stapjesquote:Op woensdag 31 december 2025 01:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Twee minuten lopen. Leeg bed en kadden
Hoe fucking lekker is Stand My Ground, poah.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Best, ik doe mee.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Within Temptation setlists
Oh en vast kadden in bedquote:Op woensdag 31 december 2025 01:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
5 stapjesmaar is ook weer zo stom.
Jij bent ook nooit van half werk hequote:Op woensdag 31 december 2025 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
Sharon den Adel is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verre achternicht van mij. Daarvoor moeten we wel terug naar het jaar 1246.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |