Heb je dat zelf verzonnen?quote:Op zondag 25 december 2016 23:23 schreef Fylax het volgende:
...but the very next day, schreef je ik vind met dt.
hoe weet jij dat laatste, vieze homo?quote:Op zondag 25 december 2016 23:32 schreef GGMM het volgende:
Fylax
Topics van Fylax
De lengte van zijn piemel
Natuurlijk nietquote:
Dit topic heeft George Michael vermoordquote:Op maandag 26 december 2016 00:10 schreef Fylax het volgende:
Dit topic geeft nu wel een heel andere lading.
Shitquote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit topic heeft George Michael vermoord![]()
![]()
ja of George had een zendertje geplaatst in Fylax zijn huis natuurlijk , Kan ook!quote:Op maandag 26 december 2016 00:18 schreef leolinedance het volgende:
George las dit topic en maakte er een eind aan.
Ik denk niet dat een simpele sorry genoeg is hier. Moordenaar!quote:
Dit was echt nét. ervoor.quote:Op maandag 26 december 2016 00:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
wel heel verkeerd momentje dit
Ik mag hopen dat een ervaren mod zich er tegenaan bemoeid achter de schermen. Dit is gewoon meer dan achterlijk.quote:
waddan?quote:Op maandag 26 december 2016 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat een ervaren mod zich er tegenaan bemoeid achter de schermen. Dit is gewoon meer dan achterlijk.
En "achterlijk" weet jij juist alles van, toch!?quote:Op maandag 26 december 2016 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat een ervaren mod zich er tegenaan bemoeid achter de schermen. Dit is gewoon meer dan achterlijk.
Kritiek wordt verwijderd (ik weet dat jij dat als mod dat niet ziet), ook al is het gekscherend. Ik begrijp dat sommig commentaar ongewenst is, maar het merendeel kan best blijven, ook al is het kwetsend. Ik vind het raar dat mods die geen ONZ-mods zijn dat hier verwijderen.quote:
Sowieso.quote:Op maandag 26 december 2016 01:02 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
En "achterlijk" weet jij juist alles van, toch!?![]()
ah, moet je in hun fb zijn hequote:Op maandag 26 december 2016 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kritiek wordt verwijderd (ik weet dat jij dat als mod dat niet ziet), ook al is het gekscherend. Ik begrijp dat sommig commentaar ongewenst is, maar het merendeel kan best blijven, ook al is het kwetsend. Ik vind het raar dat mods die geen ONZ-mods zijn dat hier verwijderen.
quote:Op zondag 28 mei 2017 23:45 schreef Droopie het volgende:
Fylaxx heeft Alonso zijn motor opgeblazen
He did it again
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |