Stockholm syndroomquote:Op woensdag 31 december 2025 00:30 schreef hihohaswessam het volgende:
de wals is zo compleet kut dat ik het gewoon ben gaan waarderen
Ik woon al boven een supermarkt en naast die supermarkt staat er nog eentje haha.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik woon straks letterlijk boven een supermarkt
ik ook. triest eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 00:30 schreef hihohaswessam het volgende:
de wals is zo compleet kut dat ik het gewoon ben gaan waarderen
Wat is de bekendste persoon in je omgeving? Mag ook een local hero zijnquote:
Dat is wel schrikken danquote:Op woensdag 31 december 2025 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog ook wel iets meegemaakt wat minder was. Mijn ouders waren een midweekje naar Rome in oktober, viel mijn vader flauw terwijl ze naar de paus keken op het SintPietersplein. Dus ik werd gebeld door mijn moeder vanuit het oudste ziekenhuis van Europa. En daar heeft ie twee dagen gelegen terwijl mijn moeder er maar een halfuurtje per dag bij mocht enzo. Uiteindelijk is er weinig uitgekomen en was het waarschijnlijk een vagale prikkel. Maarja, hij wordt dus in maart zeventig en dan ben je wel dichter bij het einde dan bij het begin om het maar zo te zeggen.
Scheurende gitaren zijn altijd welkomquote:
Hopelijk niet te veel last met inladen van de vrachtwagens.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik woon straks letterlijk boven een supermarkt
Jeetjequote:Op woensdag 31 december 2025 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog ook wel iets meegemaakt wat minder was. Mijn ouders waren een midweekje naar Rome in oktober, viel mijn vader flauw terwijl ze naar de paus keken op het SintPietersplein. Dus ik werd gebeld door mijn moeder vanuit het oudste ziekenhuis van Europa. En daar heeft ie twee dagen gelegen terwijl mijn moeder er maar een halfuurtje per dag bij mocht enzo. Uiteindelijk is er weinig uitgekomen en was het waarschijnlijk een vagale prikkel. Maarja, hij wordt dus in maart zeventig en dan ben je wel dichter bij het einde dan bij het begin om het maar zo te zeggen.
Ik zei toch dat Rome kut was.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
waarom is @ok01 zo laat?quote:
Ik ken wat Dj’s van Kink en 3FMquote:Op woensdag 31 december 2025 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is de bekendste persoon in je omgeving? Mag ook een local hero zijn
Oh dan heb je echt wat gemist. Vriendlief was vroeger de buurjongen van mijn oma en hadden we kleuter-verkering 100 jaar later wonen we tegenover elkaar en deden we maar grote mensen verkering enzo, heel vies.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, maar voor de beeldvorming: Waar is hier? Waar zijn de kadden?
Ik ken niet echt bekende mensen denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb met Suzan (en Freek) op school gezeten, telt dat ook?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Diaan73quote:Op woensdag 31 december 2025 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel ergens een officieel excuus van het Vaticaan liggen, maar dat is een lang verhaal dat ik een andere keer vertelquote:Op woensdag 31 december 2025 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft het Vaticaan wel excuses aangeboden?
Probleem was vooral dat er geen monniken meer overbleven.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja een ondernemer heeft het opgekocht geloof ik he? Ik ben blij dat het nog gemaakt wordt, is een van mn favorieten.
Ieeeuuuwwwquote:Op woensdag 31 december 2025 00:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb met Suzan (en Freek) op school gezeten, telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |